Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Joanna hiusväri

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Onko kellään kokemusta Prismassa myytävästä erittäin edullisesta Joanna hiusväristä/vaalennuksesta? Itse ostin tuon raidoitusaineen kun maksoi hieman alle 3e mutta en oo vielä uskaltanu kokeilla :D Kokemuksia?

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Väri ei alkanut reagoida hapetteen kanssa ja oli maksimivaikutusajan jälkeenkin lähes väritön. Edes kädet eivät värjäytyneet vaahdottaessa. Eli kakkaa.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Tosi hyvä väri! Ei tarvinnut vaikuttaa ku 15min ja mustasta tuli vaaleanruskea. 😊

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itsellä ainakin juurikasvu meni hienosti piiloon mustalla värillä. Yksi ongelma kuitenkin oli, yhdestä paketista (ostin siis kolme kerralla kun oli niin halpaa) oli hapatepullo valmiiksi auki. Siis se korkin ”hattu” oli irronnut ja aine oli pitkin laatikkoa. Jäi sitten se väri käyttämättä. Onneksi oli useampi pakkaus kotona..

E

Ellu

Vieraileva tähti
Itsellä ainakin juurikasvu meni hienosti piiloon mustalla värillä. Yksi ongelma kuitenkin oli, yhdestä paketista (ostin siis kolme kerralla kun oli niin halpaa) oli hapatepullo valmiiksi auki. Siis se korkin ”hattu” oli irronnut ja aine oli pitkin laatikkoa. Jäi sitten se väri käyttämättä. Onneksi oli useampi pakkaus kotona..
Paketit kannattaakin aina tarkastaa. Osti mitä väriä tahansa. Omin silmin olen nähnyt kuinka kaupassa paketteja avataan ja esim niitä hattuja revitään irti. Kaikkea ei myyjätkään huomaa joten kannattaa itse ne katsoa ennen ostoa.

K

kamalaa

Vieraileva tähti
kokeilin itse tätä vaalennusainetta ja aivan järkyttävä kokemus. pidin päässä noin 30min, menin suihkuun ja aloin pestä vaalennusta pois ja mietin että miks lähtee näin paljon hiuksia. suihkun jälkeen harjasin hiuksia ja jäi tupoittain hiuksia kiinni harjaan ja hiukset katkeili sieltä sun täältä... nyt on todella epätasaiset hiukset ja kuivat korput etenkin latvoista.. ja huomasin myös jälkeenpäin että rinnalleni oli tippunut värjäyksen aikana vaalennusainetta ja nänniin oli tullut siihen kohtaan valkoinen laikku?? .... ei oo KOSKAAN aikasemmin käynyt mitään tällästä..oon todella järkyttynyt ja pettynyt.. koittanut kuitenkin monra vuotta kasvattaa hiuksia

H

Huijattu

Vieraileva tähti
Itse ostin pois petävän sävytteen liilana kun halusin kokeilla latvoihin miltä hiukset näyttäisivät lilana ja paketissa luvatiin että lähtee kolmella pesulla. Kyllä lila lähti mutta tilalle tuli vihreä eikä se ole lähtenyt vaikka hiuksia on pesty....