Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Lainat

• Keskustelun aloittaja Goca
  • Aloitettu
G

Goca

Vieraileva tähti
Olen pienyrittäjä ja suuret velat painaa. Onko kellään vinkkejä mikä lainayrityksistä kannataa käyttää?

Kielokaarina

New member
Tykkäyksiä
0
Hyväksi havaittu keino on käyttää lainanvertailua. On firmoja jotka hoitaa vertailun, vieläpä veloituksetta. Sortterin mainos pyörii, kokeile sitä.

F

Fluffy

Vieraileva tähti
Taisin juuri nähdä kyseisen firman mainosta, toivotaan että on yhtä hyvää mitä lupaa!

G

Goca

Vieraileva tähti
En vielä ole laittanut, mietin vielä onko muuta vaihtoehtoa mutta eipä taida olla, luulen että maanataina viimeistään haen.

V

Vieraileva

Vieraileva tähti
Itse olen käyttänyt 4jän eri rahoitusyhtiön vertailuja eli kilpailuttanut. Käytän pelkästään niitä kun lainaa otan.

V

Vieraileva

Vieraileva tähti
Olen miettinyt et pitäisikös minun uskaltaa ottaa vaikka Sortterin kautta laina nyt kun olen saanut koko päivä työn. Voisin vaikka lähteä reissuun jouluksi.

V

Vieraileva

Vieraileva tähti
Aika montaa olen testannut ja kilpailuttanut ja paras tarjous on Sortterin kautta. Sillä minäpä nyt meinaan rahoittaa täyteaineet naamaani.

O

Onnekas

Vieraileva tähti
Itse kilpailutin reilu viikko sitten Lendon ja Sortterin kautta ja sain onnekseni edukkaimman rahoituksen Sortterista. Meillä on nyt uusi pesukone sekä kuivuri. Sain oikeasti sitä kautta pienemmällä korolla kuin omasta pankistani,osuuspankista. Se oli todella positiivinen yllätys