Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Miehistä kysymys?

raitatikru

New member
Tykkäyksiä
0
Tämä on mulle täysin uusi asia ja sen takia oon hyvin epävarma.. Joten tulen luultavasti kysymään teiltä todella typeriä, mutta kysyn et saisin jonkun näkökulman tähän.

Eli

Kun katsotte miehen kanssa jotain ohjelmaa telkusta ja hänellä alkaa seisomaan kun näkyy paljasta pintaa. Mitä te naiset teette silloin? Mikä on "oikea" tapa toimia. Näin kävi minulle miehen kanssa ekan kerran ja menin itse siitä aivan lukkoon enkä oikein tiennyt miten reagoida.

Toinen typerä kysymys on, että kun kuljette kaupungilla miehen kanssa ja joku hyvännäköinen kulkee ohi ja miehen katse jää tähän naiseen. Miten te silloin reagoitte? Onko se oikein jäädä katselemaan pidemmäksi aikaa? Mies myönsi tämän minulle itse että jää välillä katselemaan enemmänkin eikä vain ohimennen vilkaise.
Sen tiedän ettei silmät sidottuina voi kulkea ulkona ja väistämättä tulee kauniita ihmisiä vastaan, itse en vain kiinnitä muihin huomiota kun olen miehen kanssa liikenteessä, koen sen epäkohteliaaksi häntä kohtaan.

Voin kertoa, että tämä on mulle ensimmäinen hyvä parisuhde missä olen tai ainakin niin luulen. Tätä aikaisempi suhde oli henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen, pettämistä ja muuta kieroilua, joten tämän takia olen vähän sekaisin siitä miten oikeasti terve mies toimii ja onko minulla nyt se terve mies tässä.

K

Kemer

Vieraileva tähti
Näin miehenä tuntuis kiusalliselta jos mulla seisois naisen seurassa sillee et tietäsin naisen tietävän et se ei aiheutunu siitä vaan televisiosta. Siks olis kiva jos sen vois vaan antaa olla ilman suurempaa huomiota.

Tosta katsehommasta en tiiä, kuulostaa tosi oudolle oli parisuhteessa tai ei.