Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

MITEN MIEHEN SIVEYSVYÖ TOIMII

• Keskustelun aloittaja Sara
  • Aloitettu
S

Sara

Vieraileva tähti
Miten miehen laittaminen siveysvyöhön käytännössä toimii? Onko kellään kokemusta? Suostuiko kumppanisi helposti? On alkanut kiinnostamaan oman kundikaverin laittaminen siveysvyöhön...saisi itse päättää milloin seksiä ja milloin ei.

S

Sarita

Vieraileva tähti
Miehen täytyy olla tietysti mukana tässä jutussa eli ilman miehen tahtoa et voi tietenkään laittaa.
Ostat esim. CB-6000 ja sitten miehen kassit tyhjäksi, vehje suihkussa puhtaaksi ja sitten jotakin liukkaria siihen ja laite päälle.
Avaimen pidät itselläsi.
Sen jälkeen voit kiusoitella miestäsi erilailla, näyttäytymällä alasti, kumartelmalla, sivelemällä kädellä sieltä ja täältä ja vaikka puristelemalla kasseja. Kun miehen paine kasvaa ja hän ei pääse sitä poistamaan yksikseenkään, niin hänestä tulee hyvin nöyrä palvelijasi. Voit vaatia häntä tyydyttämään itsesi kädellä ja kielellä vaikka kuinka paljon, kun lupaat, että ehkä jos "olet kiltti, niin pääset 10 minuutiksi pois vyöstä" ;)
Voit myös vaatia, että saat sitoa miehesi sänkyyn ennenkuin poistat vyön ja sitten vaikka ratsastat miehelläsi siihen asti, että häneltä *melkein* tulee. Sen jälkeen lopetat ja odotat, että stondis menee pois (kylmä rätti auttaa) ja laitat vyön takaisin ;)
Mitä kovemmaksi paineet miehellä kasvaa, sitä kiltipi hän on tottelemaan mitä tahansa pyyntöjäsi!
Meillä on käytössä ja suosittelen!

B

bird cage

Vieraileva tähti
Käytän sitä itse vapaaehtoisesti. Vaimoni ei valitettavasti ole ajatuksesta samaa mieltä kanssani, mikä on sääli sillä haluaisin antaa hänelle valtaa

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Minulla ei tarvinnut miestä suostutella. Itse hän sitä ehdotti. Alkuun se tuntui vähän oudolta, muttei vastenmieliseltä. Jälkeenpäin ajateltuna se ei ollut ollenkaan huono ratkaisu, johon molemmat on kasvaneet kiinni. Meillä siveysvyötä käytetään todella aktiivisesti. Käytännössä se napsahtaa auki vähintään kerran viikossa pesua varten.

F

female dom

Vieraileva tähti
Miten miehen laittaminen siveysvyöhön käytännössä toimii? Onko kellään kokemusta? Suostuiko kumppanisi helposti? On alkanut kiinnostamaan oman kundikaverin laittaminen siveysvyöhön...saisi itse päättää milloin seksiä ja milloin ei.
Meillä käytetään ..kun mieheni runkkaili jatkuvasti enkä voinut sietää sitä .nyt mieheni joutuu olemaan lukittuna aina kun en ole paikalla ..esim ..ulkona kavereiden kanssa tai töissä.vaadin miestäni pitämään myös naisten alusvaatteita siveysvyön kanssa esim satiini pikkupöksyjä ja sukkahousuja.mieheni käyttäytyminen on parantunut huomattavasti vyön käyttöön oton jälkeen :) :D pidän avainta kaulassa näkyvillä aina kun kuljemme kaupungilla mieheni kanssa :D

S

sissy boy

Vieraileva tähti
moi olen nuori miehen alku 18v ja mulla 17v tyttöystävä .ja me ei olla vielä oltu yhdynnässä .niin olin yksi ilta himojeni kasvaessa hänen pikkupöksyt kädessä vessassa koskettelemassa itseäni.kun hän minut yllätti .hän suuttui totaalisesti ja vaatii nyt minun käyttää seksiliikkeestä saatavaa siveysvyötä jotta juttumme voi jatkua .hänen mielestään miesten masturbaatio ei ole hyväksyttävää ilman naisen lupaa ....joten olen nyt ollut lukittuna kyseiseen siveysvyöhön jo 3 viikkoa ..tyttöystäväni kertoi touhuiluistani myös äidilleen ja hän oli myös sillä kannalla että lukitseminen on oikea vaihtoehto....onko tälläinen normaalia ??

T

t;naispoliisi

Vieraileva tähti
olen ammatiltani poliisi ja näin toivon mieheltäni siistiä ja siveydellistä käytöstä .mutta löysin mieheni tietokoneelta vähä pukeisten naisten kuvia .suutuin tulisesti enkä hyväksy tälläistä missään nimessä meidän taloudessa .ja näin pohdimme mieheni kanssa mikä avuksi.ja tulimme siihen lopputulokseen että hommataan hänelle siveysvyö ja näin mieheni siihen itku kurkussa suostuikin :D olen fyysisesti kookkaampi kuin mieheni ja suorasanainen näin minä määrään meillä ja päätän asioista kuten seksistä .jos mieheni mainitsee/ehdottelee seksiä tai vilkuilee muita naisia esim kauppareissulla se tietää lisä arestia .itse nautin orgasmin 2 krt viikossa mieheni nuolemalla pilluani :D

A

Aasintuntija

Vieraileva tähti
Hakusanoilla penishäkki ja chastity device löytää valtavasti tietoa ko. asiasta. Kaikki em. kommentit vaikuttivat enemmän fantasioilta kuin todelta. Jos pariskunnalla ajatukset synkkaavat, tuo todellakin voi tuoda boostia seksielämään. Mulla kokemusta nyt viiden vuoden ajalta tästä asiasta ja on kiduttavan ihanaa kun vaimolla avaimet.

I

ihjojdj

Vieraileva tähti
Tämähän on jenkeissä nouseva trendi johtuen naisten koulutuksen ja ansioiden nousun takia. Nimenomaan valkoisten miesten täytyy nöyrtyä monissa asioissa saadakseen hyvän vaimon. Yhä useammalla naisella on siellä jopa mies siveysvyössä sängynpäädyssä ja musta hyvinvarustettu rakastaja hoitamassa tyydytyksen.

J

Jesse120e

Vieraileva tähti
Moi tyttöysyäväni osti minulle tommoisen siveysvyön missä on toi penisplugi niin voiko se plugin kanssa edes pissaya vai täytyykö se ottaa pois

En ole ikinä edes käyttänyt tommosta

B

Blond95

Vieraileva tähti
Meillä menee niin että poikaystävä on siveysvyössä kotona kun käyn panemassa mustan isomunaisen rakastajani kanssa. Hän on tosi kiihottunut kun pääsee häkistä pois jälkiliukkaille.

B

Blond95

Vieraileva tähti
Tämähän on jenkeissä nouseva trendi johtuen naisten koulutuksen ja ansioiden nousun takia. Nimenomaan valkoisten miesten täytyy nöyrtyä monissa asioissa saadakseen hyvän vaimon. Yhä useammalla naisella on siellä jopa mies siveysvyössä sängynpäädyssä ja musta hyvinvarustettu rakastaja hoitamassa tyydytyksen.
Etpä osaa arvatakaan kuinka monella suomalaisellakin naisella on isomunainen musta mies rakastajana ja kotona mies pienimuna lukittuna.