Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Rakkaustarinoita!

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Kertokaapa ihmiset niitä itsekoettuja rakkausstooreja, olis mukava lueskella romantiikan nälkään kun ei ole kulta lähellä : D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hahahaa :D meillä roihahti kullan kanssa wanhojen risteilyllä aikoja sitten! Itse seurustelin vielä tuolloin edellisen kanssa mutta kun kulta pyysi mua tanssimaan rokkia niin heti tiesin, että edellinen suhde tulee päättymään. Siinä oltiin risteily yhdessä vaikka ei mitään tapahtunutkaan ja kun kotiin pääsin niin eron tein entiseen ja kerroin totuuden, että tapasin toisen ja haluan erota. Vaikeetahan se entiselle oli mutta kertaakaan en ole katunut! :) Edelleen muistan kullan ilmeen siellä tanssilattialla kun sinisillä silmillään katto mua ja ojensi kädet ja pyysi rokkiin. <3 Kun vielä paremmin tutustuttiin niin selvis, että rakkaani on ihan kultakimpale! Parempaa ei tosiaan voisi edes toivoa! Oon niin onnellinen hänen vierellään :) <3 Ei se kamalan romanttiselta kuulosta näin kerrottuna mutta koettuna se oli rakettien pauketta tähtitaivaalla! <3

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mulle on sanottu että mun "rakkaustarina" on kuin suoraan elokuvasta :D

Tutustuin mieheeni jo vuonna 2005, jolloin molemmat oltiin ihastuttu toisiimme. Oltiin sillon 14- ja 16-vuotiaat ja mies on ystäväni veli, joten emme uskaltaneet tehdä asialle mitään.

Itse aloin tämän jälkeen seurustelemaan ja seurustelin 4 vuotta.

Kun erosin näin taas tätä ystäväni veljeä kun ystäväni kanssa vietin aikaa heidän luonaan(asuivat äitinsä luona molemmat vielä). Muutama kuukausi tämän jälkeen muutin heidän luokseen alivuokralaiseksi mieheni alkoi viettämään kanssani paljon aikaa ja jo viikko muuttoni jälkeen aloimme seurustelemaan :D

Nyt olemmekin jo seurusteleet kohta kaksi vuotta :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itse olin eronnut hankalasta suhteesta ja kuukausi eron jälkeen tapasin nykyisen avomieheni bussipysäkillä keskellä kirkasta päivää. Aloimme jutella ja bussimatkan päätteeksi vaihdoimme numeroita. 2 viikon seurustelun jälkeen muutin hänen luokseen ja nykyään olemme kihloissa ja häitämme tanssitaan nyt kesällä. :) Tämä kokemus opetti että onni saattaa tulla yllättäen sitä sen kummemmin etsimättä... :)

M

Mellu991

Vieraileva tähti
Minun ja rakkaan tarina alkoi siitä kun olimme kummatkin samassa koulusa ja samalla luokalla :D Aluksi emme kiinnittäneet sillä tavalla toisiimme huomiota, hän oli kuin isoveli minulle ^^ Sitten meni aikaa ennenkuin uskalsin kertoa hänelle facebookissa, että tykkään hänestä. Pyytelin sitä anteeksi ja sitten hän kirjoitti minulle, että hän tykkää myös minusta :) Olin aivan onnessani! Nyt olemme seurustelleet kohta 2 viikkoa :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Minun ja kihlattuni/avopuolisoni ''rakkaustarina'' on aika pitkä juttu, mutta tylsää nytten kun on voisin sen täne skriivata :)

Ylä-aste ei itselläni kovin hyvi mennyt joten päätin kokeilla josko pääsisin 10-luokalle. Koulu alkoi, en olisi koskaan uskonut että voisin löytää rakkauteni sieltä. Olin usein miettinyt että saisinkohan ikinä tuntea kunnon rakkautta. Tyhmää sinällään olinhan kovin nuori niin kuin olen yhä edelleen.

Palataan kuitenkin asiaan, koululla oli siis asuntola jossa oli 2 hengen huoneet. Tietysti tytöt ja pojat nukkuivat eri huoneissa. Mutta samalla käytävällä.

Ensimmäisenä koulupäivänä saavuimme asuntolaan jossa oli parhaillaan rehtorin ''haastattelu'' meneillään jonne jokainen meni vuorotellen. Samassa huoneessa seisoi poika jolla oli blondit hiukset ja siniset silmät. Ihastuin saman tien, äitinikin sanoi että onpas tuolla suloinen poika, tyydyin vain vastaamaan äidilleni ''no en nyt tiiä'' ja pääni huusi sanojani vastaan.

En olisi koskaan voinut uskoa että, vuoden kuluttua asuisin kyseisen suloisuuden kanssa saman katon alla.

Vietin ensimmäisen kuukauden pelkästään kyseisen pojan ja parin muun pojan kannssa aikaa. Kunnes sitten uskalsin ottaa kontrollia luokkamme tyttöihin.
Raportoin jo ensimmäisenä päivänä komistuksesta parhaalle ystävälleni.

Pari kuukautta myöhemmin oli ilta ja hengaillimme yhdessä huoneessa. Minä, kyseinen poika ja luokkalaisemme tyttö joka oli juuri alkanut seurustelemaan. Päivittelin siinä sitten kuinka kateellinen olen hänelle. Heitin sitten vitsillä tälle pojalle että jospa alkaisimme seurustelemaan leikisti et voitaisiin yhdessä leikkiä että meilläkin on sitten kumppanit. Lapsellistako? ehkä :D No näin meillä sitten alkoi pojankanssa ''feikkisuhde''. Joululoma tuli ja pidimme mökillä luokkamme pikkujoulut, illan mittaan halailimme tämän feikkipoikaystäväni kanssa ja kysyin josko hän tulisi feikkityttöystävän viereen nukkumaan, hän myöntyi. Nukuimme vierekkäin ja siitä kaikki taisikin lähteä sitten. Emme suudelleet tai tehty muutenkaan mitään intiimiä.

Seuraavana iltana kun olin kotona, ajattelin että voisin toivottaa pojalle hyvät yöt. Olinhan joka ilta asuntolassakin käynyt sanomassa hänelle ja huonetoverilleen hyvät yöt. Harmikseni huomasin ettei minulla ollut hänen puhelin numeroaan.
Hetken mietittyäni minulla välähti. Olin kerran soittanut pojan puhelimesta äidilleni eikä siitä ollut edes pitkä aika. Kysyin äitiltäni oliko hänellä kyseistä numeroa, katsoin vastatut ja siellä oli viimeisenä listalla numero jossa ei ollut nimeä. Kuin kohtalona se oli kuin olikin oikea numero niinpä pistin viestin '' Hyvää yötä, nuku hyvin :)''

Seuraavana aamuna sain häneltä viestin, että kenen numero tämä on ja vastasin tietysti ketä olen. Hetken päästä tuli viesti '' Okei, pitää tallentaa sun numero, mulla tulikin jo ikävä sua.''
Muistan hetken jona maailma pysähtyi ja sydän löi hulluna.
Viestittelimme sitten pari päivää kunnes rohkasin itseni. Toki mielestäni oli tyhmää kysyä puhelimitse näitä, mutta en malttanut odottaa että loma loppuisi.

Kysymykseni oli: On tyhmää kysyä näin, ehkä hieman noloakin mutta en malta odottaa että näämme jällee, onko sinulla mitään kiinnostusta minua kohtaan?
Vastaukseksi tuli että olen ollut kiinnostunut sinusta jos siitä asti kun koulu alkoi, oot ollu mulle niin hyvä ystävä ja kiinnostukseni on kasvanut.
Viestittelimme loppu illan ja loppujen lopuksi kävi niin että olimmekin jo yhdessä. Jos nyt tulee mieleen että vietillä pistettiin että alks olee niin ei ei se mennyt ihan niin :D

Sovimme että hän tulisi vielä ennen loman loppumista meille ja sitten vietettäisiin uusivuosi yhdessä ja mentäisiin meidän kyydillä kouluun ja niin teimme. Loma oli elämäni hirvein, lähes 2 viikkoa piti odottaa tapaamistamme. Joulu ei tuntunut miltään ja lomapäivät menivät kauheassa odottamisen ja jännitämisen tunteessa.
Lopulta päivä tuli ja muu on historiaa.

Yli vuosi yhdessä. 7kk samankaton alla. vähän päälle kuukausi kihloissa.
Tämä pistää miettimää että kuinka pienestä asiat ovat kiinni, kuinka monta tilaisuutta ihmisiltä menee ohi. Jos en olisi pistänyt hyvän yön toivotusta tuskin olisimme tässä jos äidilleni olisi joku soittanut ennen kun hoksasin sen tilanne olisi myös se, ettemme välttämättä olisi tässä.

Eikä se ole väliä minkä ikäinen olet, me olemme molemmat hyvin nuoria vielä, mutta tosissamme kumpikin. Olemme vasta 17 vuotiaita, kuitenkin tänävuonna molemmat saavuttavat sen odotetun 18 vuoden ikäluokan. :)

Olkaa rohkeita ja uskaltakaa, vaikka olo voisi olla hölmö! Ei saa hukata niitä harvoja tilaisuuksia mitä saamme. Tarttukaa jokaisen hetkeen.

Olen iloinen jos edes joku jaksoi lukea. Itsensä saa palkita aplodein, saa ainakin hyvät naurut kun yksinään taputtelee, voi näyttää hieman hölmöltä!
Hyvää kevään odotusta! :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Tapasin kultani - ihme ja kumma - partioleirillä. Olin itse töissä siellä ja ohjeistin lapsia leikkimään vesilabyrintissä. Pian kuitenkin tuli aika jolloin vesipyssyjen täyttösaavi alkoi olla tyhjä. No eipä siinä muuta kuin hakemaan työkkäristä apuvoimia. Sain sieltä mukaani kolme töitä välttelevää komeaa nuorta miestä. Kun saavi oli täynnä, tietenkin leikkisän ja flirttailevan luonteeni takia päätin ampua ensimmäiseksi porukan komeinta poikaa vesipyssyllä suoraan kasvoihin. Valitettavasti pian olikin kolme yhtä vastaan ja silmäpelin lomassa seisoin kolmikon edessä vaatteet täysin märkinä. Numerot vaihdettiin ja sovittiin että tavataan seuraavana iltana johtaja kahvilassa.
Hänellä, johon iskin silmäni, oli leiriheila joten en voinut hänen kanssa viettää aikaa. Illalla kahvilassa tanssin hänen pikkuveljensä kanssa, joka kuului edellispäivänä tapaamaan kolmikkoon. Leirin viimeisenä iltana vietin yön itse komeuden ja hänen kaverinsa kanssa. Katselimme tähtiä isolla porukalla ja menin sitten poikien kanssa kahvilaan nukkumaan. Leiri loppui ja puoli vuotta kestäneen yhteyden pidon jälkeen näin itse komeutta ja tapailimme koko kevään. Kesällä soittelimme aina iltaisin ja saatoimme jopa keskustella 4 tuntia yön viileydessä, eri paikkakunnilta (olimme kumpikin omilla mökeillämme). Kerran kuin sain itseni rohkaistua ja kysyin että miten olisi jos voisimme seurustella. Mies oli ihan ällikällä lyöty, mutta onnekseni vastasi myönteisesti.

Nyt olemme seurusteleet reilu 1,5 vuotta ja yhteinen tulevaisuus näyttä valoisalta. Täytän pian 18 ja hän 20. Olen yhä hänen pikkuveljensä (vuotta minua vanhempi) hyvä ystävä ja käyttäydymme kuin sisarukset.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Niinkin odottamattomasti kävi, että vaikka lähes kaikki lähipiiristä oli poistanu Irc-Galleriasta tunnukset, löytyi tämä mies sieltä :D Itse en poistanu monien muistojen vuoksi. Satuin käymään pitkästä aikaa kurkkaamassa ja vieraslistaan oli jäänyt viimeisimpänä kävijänä samantyylisen miehen kuva. Hän oli silloin 23-vuotias ja minä 19v. Menin ja kommentoin heti mielenkiintosta harrastusta, lista kootuista motoista oli huomattava ja perheessä on ollut aina tuttu juttu tämä "bomber"-meininki.

Sain vastauksen ja niin alkoi tiuha viestittely netin kautta ja parin viikon kuluessa oltiin jo aivan koukussa webbikameraan. Sielunkumppanuus tuli heti selvästi ja kiinnostus ja pian jo ihastus tunnustettiin aika pian. Uutena vuotena päätin repäistä ja lähteä yksin Pohjanmaalle Etelä-Suomesta, matkaa noin kuusi tuntia junalla. Vietettiin vkl tiiviisti yhdessä ja perheen kanssa tultiin heti juttuun. Matkasin takaisin töiden vuoksi.

Kului kaks viikkoa jälleen netissä ja puhelimessa jutellen. Ikävä oli hurja. Miehen oli tarkoitus lähteä serkkunsa synttäreille ja ilmoitella itsestään sitten seuraavana päivänä lauantaina. Alkoi kumma ilmapiiri miellä kotona, jokainen kertoi eri tarinaa jne. Sitten äiti ja sisko lähti kauppaan reilun 10km päähän autolla. Just kun ne pääsi kauppareissulta takaisin kotipihaan sain puhelun mieheltä, pyysi kurkkaamaan ulko-ovesta ulos. Tein niin ja siinä hän oli. Salaa reissannut Etelä-Suomeen luokseni ja soitellut porukoitteni kanssa ja sopinut kaiken useita päiviä ennen. Unohtumatonta.

Välillä hän reissasi viikolla käymään Vantaalla isänsä luona. Ei mennytkään kauaa, kun vanhempani pyysivät häntä jäämään meille asustamaan, välimatka olisi kuitenkin niin musertava. Tietenkin suostuttiin oikopäätä järjestelyyn. Niin tehtiin, lähdettiin yhdessä Pohjanmaalle hakemaan loput tavarat sekä Kaukokiidolla motoprojekti härpäkkeineen meille remppatilaan. Perhe siellä oli innoissaan.

Huhtikuussa mentiin miehen pyynnöstä läheiselle kalliolle, paikkaan josta näkyy koko meidän pihapiiri ja meri jotta miehen äiti saisi kuvia seudusta. Oltiin käyty kahdesti aiemmin siellä, mies tiesi kuinka monia vuosia olin käynyt yksikseen miettimässä asioita, lukemassa ja kirjoittamassa siellä. Kallion laella hän kertoi kuinka paljon rakastaa ja polvistui. Kihlauduimme siellä kyynelsilmin, oli kaunis ilta, vielä hiukan lämmintä ja ihana auringonlasku. Kohta oli jo pääsiäispyhät, silti hän oli saanut tilattua kotiin asti sormukset, neuvotteli jopa erikoiskappaleet. Edellisenä iltana hän ei tullut kanssani saunaan, koska kertoi aikeistaan iskälleni sillä aikaa. Vanhempamme lähes repesivät onnesta meistä puhumattakaan.

Nyt olemme muuttaneet yhdessä Helsinkiin vuokrayksiöön, täällä ollaan asuttu puoli vuotta. Joka ilta halutaan toistemme viereen nukahtaa ja siitä aamuisin herätä. Yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat ja huumorintaju sekä hellyys toisiamme kohtaan lupaa pitkän ihanan suhteen jatkossakin :) Pidetään toisistamme huolta. Oolrait, tähän loppuu tämä siirappinen tarina :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hihi, oman kanssa ollaan nyt oltu hieman epämääräisessä tilanteessa pian kaksi vuotta: tavattiin kielikurssilla englannissa, siitä lähtien lähetelty kirjeitä ja factimea käytetty. Maailman sulosin ja romanttisin poika. Hankala uskoa, mutta ihan oikeasti teki koulunsa pihalle suuren sydämen kynttilöistä ja toi mut paikalle viime kesänä. Kuolin.

Näyttää pikkasen sen brittibändin Harrylta :')) xx vaa komeempi. Sit se osti mulle pari paitaa joululahjaks, ku ei nallea voinu ostaa: olis ollu mustasukkanen sille nallelle x'))

H0h0 fangirling over Matthew xx mainitsinko jo et se on brittiläine :'D xx

V

Vierailija

Vieraileva tähti
mie olen niitä ihmisiä, jotka ei ikinä odotakkaan ketään osuvaksi kohdalle. En siis odottanut rakkautta, enkä sitä osannut kaivata kun ei koskaan ollut osunut kohdalle. ja PAM! yhtäkkiä tuli vastaan mies, joka mullisti kaiken minun käsitykseni miehistä ja naisista ja rakkaudesta ja yhdessäolosta. Tämä mies siis vei ikäänkuin jalat alta.

Hän on mies, joka ajattelee minua,naista, kaikessa ensin. Paijaa minua aamusta iltaan, tekee ruokaa ja rakastaa. Kaikkea muuta mitä ajattelin miesten tekevän tai olevan. Olen nyt hyvin onnellisessa suhteessa. elämäni loppuun asti. (jos ei huonosti käy matkan varrella)

tarinan opetus: rakkaat tyttäret ja pojat, rakkautta on meille kaikille, jopa niille joita koko ajatus ällöttää. ;)

J

JansQ

Vieraileva tähti
Olin eronnut vaikeasta suhteesta n.4 kk sitten ja yritin etsi&auml; seuraa ties mist&auml; palveluista , k&auml;vin leffassa, ja yhden kanssa l&auml;hdin viihteelle, mutta ei siit&auml; oikeen mit&auml;&auml;n tullu.&nbsp;
sitten l&auml;hdin kaverini tupareihin, siell&auml; oli muutama ihminen, sitten pihalle tu&ouml;i kaverini huutama Niko. katselin jo ikkunasta "Tohon m&auml; haluun tutustua" mutta esitt&auml;ydyin vaan h&auml;nelle ja yritin olla neutraali. loppuillasta niko l&auml;hti kotiin, sanoin, ett&auml; jos tulee tyls&auml;&auml;, nii tulee uudestaan sinne bileisiin. Niko l&auml;hti, ja rupesini kaverin kanssa ettim&auml;&auml;n t&auml;m&auml;n Nikon profiilia -tuloksetta&nbsp;
meni 20 minuuttia, &nbsp;ja niko tuli kuin tulikin takaisin bileisiin!&nbsp;
Olin ihan innoissani, aloimme jutella Nikon kans vaikka mist&auml;, se oli niin luontevaa, lopulta huomattiin, ett&auml; kello on 6 aamulla, ja mun pit&auml;&auml; k&auml;yd&auml; viem&auml;ss&auml; koirat pihalle, asuin n. 4km p&auml;&auml;ss&auml; t&auml;st&auml; bilepaikasta. Niko lupas saattaa mut kotia, se kyyts&auml;s mut py&ouml;r&auml;n tarakalla kotia x) sitte matkalla se kysy, josko se k&auml;ytt&auml;s mun kans viel&auml; koirat, seh&auml;n passas mulle mainiosti! kello oli varmaan 8 aamulla, kun kysyin j&auml;isik&ouml; Niko viereeni nukkumaan, nukuttiiin 4 asti p&auml;iv&auml;ll&auml;, ja joskus 6 aikoina Niko l&auml;hti kotiin. eteisess&auml; h&auml;n kysyi josko tulisi huomenna kahville. -T&auml;lle tielle herra on j&auml;&auml;nyt. Muistipa Niko my&ouml;s minut n&auml;hneen aikaisemmin jo kun seurustelin viel&auml; ex:n kanssa yhdess&auml; virastossa, ja n&auml;ki minun nimen lapusta ja miettineen viel&auml; t&auml;m&auml;n virasto tapaamisen j&auml;lkeen minua ja sit&auml;, ett&auml; olenko onnellinen, itse muistin my&ouml;s n&auml;hneeni Nikon siell&auml;! lieneek&ouml; sitten kohtaloa ;) <3&nbsp;

E

Erika88

Vieraileva tähti
&nbsp;
Meill&auml; oli molemmilla ilmoitus Internetin deittipalstalla. Tied&auml;n, todella ep&auml;toivoista. Poikayst&auml;v&auml;ni sattui l&ouml;yt&auml;m&auml;&auml;n profiilini, ja laittoi mulle viesti&auml;. V&auml;h&auml;n aikaa tutustuttiin toisiimme siell&auml; deittipalstalla, kunnes rohkaistuttiin jakamaan ensin s&auml;hk&ouml;postiosoitteemme ja sitten puhelinnumeromme. My&ouml;hemmin my&ouml;s soittelu tuli mukaan kuvioihin.
Ensitreffit oli asuinpaikkakunnallani yhten&auml; marraskuun pime&auml;n&auml; iltana. Ajeltiin ymp&auml;riins&auml; ja k&auml;ytiin pizzalla. Treffeill&auml; vier&auml;hti puoleeny&ouml;h&ouml;n. No, ensitreffien j&auml;lkeen jatkettiin ihan normaalisti s&auml;hk&ouml;posti- ja tekstiviestittely&auml; sek&auml; soittelua.V&auml;h&auml;n ennen uuttavuotta h&auml;n kysyi, haluaisinko viett&auml;&auml; sen h&auml;nen kanssaan. M&auml;h&auml;n halusin, joten menin h&auml;nen luokseen. Silloin tapasin my&ouml;s vanhempansa ekaa kertaa.
&nbsp;
&nbsp;
Vietettiin siis uuttavuotta h&auml;nen luonaan. Katsottiin TV:t&auml;, sy&ouml;tiin ja r&auml;j&auml;yteltiin paukkuja. Kun oltiin ne r&auml;j&auml;ytelty, mentiin h&auml;nen huoneeseensa katsomaan leffaa. Kun leffa oli p&auml;&auml;ttynyt, h&auml;n pyysi mua yhteen. :) Koska olin niin h&auml;mmentynyt kysymyksest&auml;, en puhunut koko loppuy&ouml;n&auml; mit&auml;&auml;n. :D Kysymys j&auml;i siis avoimeksi. Y&ouml;ll&auml; h&auml;n l&auml;hti is&auml;ns&auml; kanssa tuomaan mua kotiin. Uutenavuodenp&auml;iv&auml;n&auml; viimein vastasin kysymykseen my&ouml;nt&auml;v&auml;sti. :)
Tavataan yh&auml;, yli 2&frac12;v seurustelun j&auml;lkeen, joka viikonloppu, ja joskus arkisinkin. Soittelu ym. on yh&auml; jokap&auml;iv&auml;ist&auml;. Kuljetaan yh&auml; joka paikassa yhdess&auml;. Vietet&auml;&auml;n enemm&auml;n aikaa kotosalla kuin kaupungilla, molemmat kun ollaan v&auml;h&auml;n sellaisia kotihiiri&auml;. :)
Meill&auml; on ollut aika useinkin puhetta tulevaisuudesta. Tarkoitus on muuttaa joku p&auml;iv&auml; yhteen. Kihlautuminen tai naimisiinmeno ei ole pakollista, muttei mulla niit&auml; vastaankaan mit&auml;&auml;n olisi.. ;) Lapsia kumpikaan ei oikeastaan halua, mutta jos tulee, sitten tulee.

&nbsp;

&nbsp;

N

neela

Vieraileva tähti
En nyt tied&auml; onko t&auml;m&auml; rakkaustarina parhaimmillaan, mutta ehk&auml; se auttaa jotakin tai antaa miettimisen aihetta.
&nbsp;
Rakastuin yst&auml;v&auml;&auml;ni 4 vuotta sitten, mutta olimme yst&auml;vi&auml; pari vuotta kunnes katkaisin v&auml;lit h&auml;neen, kun h&auml;n hullaantui siskostani.Tapasin sen j&auml;lkeen sitten er&auml;&auml;n ihanan j&auml;tk&auml;n, joka oli kaikkea mit&auml; poikayst&auml;v&auml;lt&auml; voi vaan toivoa. En koskaan kokenut sit&auml; samanlaista hullaantumista ja tunnetta kuitenkaan h&auml;nen kanssaan, mit&auml; olin tuntenut yst&auml;v&auml;&auml;ni kohtaan. H&auml;n kuitenkin kohteli minua hyvin, suorastaan palvoi ja rakasti. Suhteessa oli hyv&auml; olla vaikkakin seksi puoli oli eritt&auml;in laimeaa alusta asti. En voinut kuvitella satuttavani h&auml;nt&auml; ikin&auml;, vaikkei sit&auml; leiskuvaa rakkautta ollutkaan.
Siskoni ja yst&auml;v&auml;ni olivat olleet t&auml;ss&auml; v&auml;liss&auml; kuitenkin yhteyksiss&auml; ja sitten t&auml;m&auml; j&auml;tk&auml; palasi yll&auml;tt&auml;en sit&auml; kautta el&auml;m&auml;&auml;ni. Kaikki ne tunteet palasivat myrskyn voimalla takaisin, jotka silloin poljin sivuun yst&auml;v&auml;&auml;ni kohtaan. Miksi, kysyin itselt&auml;ni. Yst&auml;v&auml;ll&auml;ni oli kuitenkin tytt&ouml;yst&auml;v&auml; ja vanhoja aikoja muistellessamme sitten kerroin sen aikaisista tunteistani. Halusin saada sen taakan kai harteiltani pois, toivoen ett&auml; se helpottaisi. Mutta olin v&auml;&auml;r&auml;ss&auml;.
Yst&auml;v&auml;ni kertoi rakastuneensa my&ouml;s minuun vuosia sitten, mutta luulin etten ollut kiinnostunut ja siksi kohdisti huomionsa siskooni. Olimme molemmat tyrmistyineit&auml; t&auml;st&auml; ja kesti hetken toipua totuudesta kaikkien n&auml;iden vuosien j&auml;lkeen.
Emme ole kuitenkaan tehneet asialle mit&auml;&auml;n yst&auml;v&auml;ni kanssa, mutta se sama kipin&auml; on viel&auml; tallella. Ne samat tunteet vuosienkin takaa. Kumpikaan meist&auml; ei halua satuttaa ket&auml;&auml;n, olemme siis pysyv&auml;sti t&auml;ss&auml; tilanteessa, molemmat omilla tahoillamme suhteissamme. Itse en pett&auml;isi ikin&auml; nykyist&auml;ni, vaikkeivat tunteeni ole koskaan olleet mit&auml;&auml;n yst&auml;v&auml;&auml;ni kohtaan verrattuna. Silti en halua murskata h&auml;nt&auml; ja el&auml;n t&auml;ss&auml; suhteessa, yritt&auml;en parhaani mukaan rakastaa ja arvostaa mit&auml; minulla nyt jo on. En tied&auml; mit&auml; teen, tai mit&auml; tulevaisuus tuo, mutta toistaiseksi el&auml;n p&auml;iv&auml; kerrallaan. Molemmat ovat minulle rakkaita, mutta eri tavalla.

F

foxy

Vieraileva tähti
Ihana lukee n&auml;it&auml; nyt kun on itsell&auml;kin maailman ihanin mies omana.
2 vuotta sitten syksyll&auml; etsin itselleni vanhojen tansseihin paria ja yst&auml;v&auml;ni ehdotti naapurikaupungissa asuvaa yst&auml;v&auml;&auml;ns&auml;, joka oli vasta lukion ekalla. No h&auml;n j&auml;rjesti meid&auml;t fb-kavereiksi ja viestittelimme pari p&auml;iv&auml;&auml; ennen kuin uskalsin kysy&auml; h&auml;nt&auml; parikseni... h&auml;n sanoi ei, parin kuukauden ajan poissa oloja ja matkustamista pari kertaa viikossa t&auml;nne. Liev&auml;sti sanottuna petyin ja suutuin, olin jo muutamassa p&auml;iv&auml;ss&auml; kerinnyt ihastumaan pikkuisen t&auml;h&auml;n aivan ihanaan mieheen. Sitten kev&auml;&auml;n tanssit, stressi ja koulu, emme jutelleet.
Kuitenkin viime vuoden maaliskuun tienoilla h&auml;n taas tuli juttelemaan lauseella: "Hei oletko si&auml; viel&auml; vihainen minulle? &Auml;l&auml; ole, jookos?" No olen helposti leppyv&auml;&auml; sorttia ja aloimme jutella ehk&auml; kerran viikossa, sitten useammin ja useammin, meist&auml; tuli hyvi&auml; yst&auml;vi&auml; ja h&auml;nest&auml; t&auml;rkeimpi&auml; luottoihmisi&auml;ni. T&auml;ss&auml; vaiheessa h&auml;n tosin seurusteli toisen naisen kanssa. H&auml;nen tytt&ouml;yst&auml;v&auml;ns&auml; kohteli h&auml;nt&auml; hirve&auml;sti ja v&auml;lill&auml; tuntui&nbsp;h&auml;n kohteli minua kuin tytt&ouml;yst&auml;v&auml;&auml;.&nbsp;Kuitenkin hetki kun h&auml;n viestitti: "Kun nyt tunnen sinut, minusta tuntuu pahalta etten suostunut sinun tanssipariksi silloin. Haluaisinkin tarjota sulle edes yhden tanssin..?" min&auml; sulin ja rakastuin. En voinut en&auml;&auml; kielt&auml;&auml; sit&auml; ja vastasin h&auml;nen viestiins&auml;, ett&auml;: "saatan vaikka rakastua jos h&auml;n jatkaa tuohon malliin :D". Naurava hymi&ouml; oli suojaksi syd&auml;melleni, olisin voinut sanoa vitsailleeni jos olisin saanut pakit. Kuitenkin vastaus sai syd&auml;meni pamppailemaan, h&auml;nkin tunsi jotain minua kohtaan.
Seuraavat kaksi viikkoa meni ep&auml;tietoisuudessa, h&auml;n lupasi erota tytt&ouml;yst&auml;v&auml;st&auml;&auml;n, jos mit&auml;&auml;n ei en&auml;&auml; heid&auml;n v&auml;lill&auml;&auml;n olisi teht&auml;viss&auml;. Kerkesin jo v&auml;lill&auml; petty&auml; ja antaa periksi, kun sovittuun tapaamiseen minun kanssa h&auml;n k&auml;veli silloisen tytt&ouml;yst&auml;v&auml;ns&auml; kanssa. Kuitenkin reaktioni t&auml;h&auml;n, samoin kuin h&auml;nen tytt&ouml;yst&auml;v&auml;ns&auml; reaktio saivat h&auml;net ottamaan riskin. H&auml;n valitsi minut, olin autokoulun teoriatunnilla kun sain viestin. "Nyt olen kokonaan sinun!"
Ei mennyt pitk&auml;&auml;n ennen kuin tajusimme olevamme t&auml;ydelliset toisillemme, ei mennyt pitk&auml;&auml;n ennen kuin sanoimme: "Rakastan sinua." Olemme erilaiset ja suhteen alku oli erikoinen, mutta olemme kasvaneet suhteeseen, oppineet toisistamme ja itsest&auml;mme, olemme toistemme puuttuvat palaset. Nyt olemme kaksi aikuista suhteessa ja rakastamme toisiamme niin paljon etten koskaan uskonut saavani mit&auml;&auml;n n&auml;in ihanaa omakseni. Yli vuoden olemme olleet yhdess&auml;&nbsp;ja koko tulevaisuus on sunniteltu yhteen, hieman on avoinna, mutta uhraisin mit&auml; tahansa rakkaani vuoksi, h&auml;n on el&auml;m&auml;ni. Joskus vaikeuksien kautta oikeasti menn&auml;&auml;n voittoon.

L

Lenune

Vieraileva tähti
Meid&auml;n rakkaustarina on v&auml;h&auml;n lame n&auml;iden vaikeuksien kautta voittoon kertomusten rinnalla, mutta...&nbsp;
Erosin p&auml;iv&auml;&auml; vaille vuosi sitten entisest&auml; avopuolisostani. Suhde oli pitk&auml;&auml;n ollut minun mielest&auml;ni huono ja toinen osapuoli toimi toistuvasti minua loukkaavasti selk&auml;ni takana, mink&auml; vuoksi itsetuntoni oli aivan pohjalla ja mielenterveytenikin alkoi jo pett&auml;&auml; jatkuvan ahdistuksen ja pelon vuoksi.&nbsp;
Eron seurauksena muutin ensimm&auml;ist&auml; kertaa asumaan aivan yksin. Elin kaupungissa, jossa minulla oli vain muutama kaveri, nekin osittain ex&auml;ni kanssa yhteisi&auml;. Kavereiden ja uusien tuttavuuksien tarve oli kova, jotenka juttelin randomihmisille, miehille ja naisille ymp&auml;ri netti&auml;. Keksin my&ouml;s tehd&auml; tunnukset nettideittipalstalle, koska liiskattu itsetuntoni sai vahvistusta miehiin tutustumisesta. Aikomukseni ei todellakaan ollut etsi&auml; sielt&auml; mit&auml;&auml;n vakavaa, vaikka teinkin itsest&auml;ni hvin totuudenmukaisen profiilin. Ajattelin l&auml;hinn&auml; yhden illan tuttavien tai kavereiden hankkimista sit&auml; kautta.&nbsp;
Noh.. tulihan noita yhteydenottoja monestakin suunnasta ja parin ihmisen kanssa tapasinkin... kunnes minulle tuli hyvin sekavasti kirjoitettu viesti miehelt&auml;, jonka profiilia olin itse vilkaissut aiemmin. Jotain siin&auml; viestiss&auml; kaikista puuttuvista pilkuista ja pisteist&auml; huolimatta oli, ja vastasin siihen. Meseen vaihdettiin melkein samantien, koska se nyt vaan on k&auml;tev&auml;mp&auml;&auml; mielest&auml;ni. Jo ensimm&auml;inen keskustelu ajautui johonkin syv&auml;llisemp&auml;&auml;n aiheeseen puolivahingossa ja kun toisen oli l&auml;hdett&auml;v&auml; todettiin ett&auml; pit&auml;&auml; jatkaa sit&auml; my&ouml;hemmin.&nbsp;
Ei taidettu kyseist&auml; keskustelua jatkaa koskaan mesess&auml;, mutta aika pian huomattiin, ett&auml; jutellessa alkoi tulla t&auml;ll&auml;isi&auml; pieni&auml; yht&auml;l&auml;isyyksi&auml;. Toinen sanoi sen mit&auml; olit juuri ajatellut, vaikkei se oikeastaan edes liittynyt aiheeseen, tai toisen linkitt&auml;m&auml; biisi oli juuri se mit&auml; itse hetki sitten kuuntelit (vaikkei mitenk&auml;&auml;n liittynyt keskusteluun tms, ett&auml; toinen olisi voinut asian vain p&auml;&auml;tell&auml;)... ja n&auml;it&auml; tuli molemmin p&auml;in. Monista asioista oltiin samaa mielt&auml; ja mesejuttelua jatkui p&auml;iv&auml;st&auml; toiseen melkein kk ajan.&nbsp;
Itse olin liev&auml;sti ihastunut, mutten uskaltanut oikein luottaa omiin tunteisiini, koska erosta oli vasta pari kk. Vakaa tarkoitukseni oli my&ouml;s olla ihan rauhassa yksin, koska todella nautin omasta itsen&auml;isyydest&auml;ni. Lis&auml;ksi sain paljon huomiota my&ouml;s muualta, vaikka se alkoikin pikkuhiljaa menett&auml;&auml; merkityst&auml;&auml;n, mit&auml; enemm&auml;n juttelin t&auml;m&auml;n henkil&ouml;n kanssa.&nbsp;
Ensimm&auml;isen kerran tapasimme joulukuun alussa 2011, kun lauantai-iltana istuin kotona toipumassa edellisillan krapulasta ja t&auml;m&auml; ehdottaa mesess&auml; "ett&auml; jos me haettais sut t&auml;nne ryypp&auml;&auml; meid&auml;&auml;n kanssa." Hetken mietinn&auml;n j&auml;lkeen, vastasin "okei." Reilu puolituntia my&ouml;hemmin istuin nelj&auml;n miehen kanssa autossa matkalla naapurikaupunkiin juomaan... kovin paljoo ei uskaltanu viel&auml; puhua. Illan aikanankin juttelin enemm&auml;n miehn kaverille, joka loppuillasta huolestui "suuttuukohan toi mulle, kun m&auml; juttelen sulle n&auml;in paljon." (On sit&auml; draamaa miestenkin porukoissa xD)&nbsp;
Jokatapauksessa jatkettiin t&auml;n miehekkeen luokse, min&auml;, h&auml;n ja kaksi h&auml;nen kaveria. Jossain vaihees n&auml;&auml; kaverit sitten h&auml;ipyiv&auml;t ja me nukuttii&amp;katottii leffaa, jonka aikana mies l&auml;hinn&auml; nukku. Ei ollut kovin ihmeellist&auml; l&auml;heisyytt&auml; ja aattelin jo kotimatkalla,e tt&auml; t&auml;&auml; oli varmaa t&auml;ss&auml;, ku mies vaikutti nii hiljaselta koko p&auml;iv&auml;n mink&auml; siell&auml; olin ollu.
Eip&auml; ollutkaan, seuraavalla viikolla juteltiin normaalisti mesess&auml; jne. Ja vkl t&ouml;rm&auml;sin miehekkeeseen ja t&auml;m&auml;n kavereihin tampereella... olin liikenteess&auml; er&auml;&auml;n toisen treffipalstatutun kanssa ja pel&auml;styin ett&auml; nyt mies varmasti unohtaa mut ku kuvittelee, ett&auml; py&ouml;rit&auml;n eri miest&auml; joka vkl... (vaikka olin t&auml;n toisen tutun kanssa vaan kaveripohjalta liikkeell&auml;.) Ilta p&auml;&auml;ttyi lopulta siihen, ett&auml; "lemppasin" t&auml;n toisen tuttuni ja t&auml;m&auml; kiinnostava mies kavereineen p&auml;&auml;tyi mun luokse y&ouml;ks. Koin itseni kovin ep&auml;kiinnostavaksi kun mies nukku mun vieress&auml;, mut koko y&ouml;n selk&auml; mua p&auml;in, ja varoen koskemasta :(&nbsp;
Juttu kuitenkin jatku mesess&auml; normaalisti ja uhkasin l&auml;p&auml;ll&auml; ilmesty&auml; kahville joku p&auml;iv&auml;, johon mies vastasi, ett&auml; tule vaan kuha ilmotat ett&auml; ehtii hakee maitoo :D P&auml;&auml;tin sitten pit&auml;&auml; uhkaukseni ja sovin p&auml;iv&auml;n jolloin menen. Bussilla huristelin naapurikaupunkiin ja etsiydyin oikeaan paikkaan, miss&auml; sain kahvia ja jossa aika hurahti niin liukkaasti, ett&auml; missasin viimeisen bussin takaisin... hitsi, oli pakko j&auml;&auml;d&auml; y&ouml;ks :D
Y&ouml; meni taas varovasti, tosin nyt nukuttii saman peiton alla, ku miehel oli vain yks peitto.. olo oli ku teinill&auml; joka p&auml;&auml;s istuu ihastuksensa viereen ja koitti huomaamatta hivuttaa itte&auml;&auml;n l&auml;hemm&auml;s toista ett&auml; sais ees ihan pikkusen hipasta x) Aamulla m&auml; viimein sitten p&auml;&auml;sin varovaiseen halaukseen ja vaihdoin ensimm&auml;iset pusutkin. Mit&auml; mies sano mulle ennen ensisuudelmaa oli suloisinta mit&auml; mulle on sanottu, mut se ei tykk&auml;&auml; et kerron ni j&auml;t&auml;n kertomatta :D Pari kertaa sitten siell&auml; py&ouml;r&auml;htelin kyl&auml;ilem&auml;ss&auml; &ouml;it&auml; ja meselinjat k&auml;vi kuumina muina p&auml;ivin&auml;. T&auml;ss&auml; kohtaa olis tosi kiva kertoa, ett&auml; sitten p&auml;&auml;tettiin er&auml;&auml;n kerran alkaa seurustella ja harrastimme seksi&auml; ensimm&auml;isen kerran, mut ik&auml;v&auml; kyl se meni toisin p&auml;in :D er&auml;&auml;n&auml; iltana sitten tilanne johti seksiin ja seuraavana aamuna sain suustani ulos jotain t&auml;n tyylist&auml; "M&auml; kyl ajattelin ett&auml; olisin iha rauhassa sinkku t&auml;s puoli vuotta ainakii, mut sit s&auml;&auml; tulit ja pilasit mun suunnitelman..." "Kui?" "Nokun, nyt m&auml; en en&auml;&auml; voi ees kattoo muita miehi&auml;, ku ei ne en&auml;&auml; kiinnosta... Ja luulin kanssa ettei mua kiinnostais ees mik&auml;&auml;n vakava juttu pieneen ikuisuuteen, mut pakko nyt todeta, ett&auml; sun kanssa kyl kiinnostais." Mies meni hiljaiseks ja hetken kuluttua ku kysyin ett&auml; miks, ni "mmm, m&auml; vaan mietin." "Mit&auml;?" *paniikki* "Ett&auml; ei se kuulostais munkaan mielest&auml; ollenkaan hullummalta."&nbsp;
And they lived happily ever after... ainakin t&auml;h&auml;n p&auml;iv&auml;&auml;n asti. Eli eilen yhdess&auml; 9kk, joista 5kk ollaan virallisesti asuttu yhdess&auml;, vaikka loisihan toi mies pari kk ennen sit&auml; jo aika ahkeraan mun k&auml;mp&auml;ll&auml; :D&nbsp;
Ihana mies, jonka kanssa oon eritt&auml;in onnellinen ja jonka kanssa voin tosissaan ajatella tulevaisuutenikin viett&auml;v&auml;ni <3

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mulla on aina käyny niin että ihastun todella helposti, mutta se ihastus myös loppuu lyhyeen. Vaan eipä käynyt tän kohalla niin. Siitä on pari vuotta kun alotin koulun uudessa koulussa ja jo alkuviikkojen aikana iskin silmäni yhteen poikaan. Siinä sitten kattelin häntä monia viikkoja ihastuksissani, koska en tiennyt ihmisestä mitään.
No, mun onnekseni eräs ystäväni oli hänen kanssaan samalla luokalla ja sain herran nimen selville. Tästä alkoikin mun naurettava tökkäily-rumba facebookissa :D Jatkettiin toistemme tökkäilyä jonkin aikaa, kunnes tuli joululoma ja hän pyysi minua kaveriksi facessa, ja mä hypin riemusta kotona ja ruvettiin juttelemaan.
Loman jälkeen koulussa saatoin huudella sille mitä ihmeellisempiä juttuja ja molemmilla välähti levee hymy kasvoille aina kun nähtiin toisemme.
Olin kehuskellut jätkää kavereilleni epäilemättä joka päivä, ja yksi viikonloppu paras ystäväni päätti pitää bileet ja käski mun kutsua hänet. Pyysin, ja sanoin että hän voi ottaa ystäviään mukaan ettei siitä tulisi niin jäätävää, ja sinä iltana me juteltiin kunnolla ekaa kertaa + tutustuin hänen kavereihinsa. Paras ystäväni kyseli illalla että ketkä ovat jäämässä sinne yöksi, enkä ikinä unohda niitä sanoja kun kysyin pojalta jäisikö hän ''Vaan jos saan nukkua sun vieressä.'' Ja nukuttiinhan me.
Tästä eteenpäin nähtiin melkein joka viikonloppu eri bileissä, ja iltasin kotiin mennessä soiteltiin ''tuu moikkaamaan mua'', ja siitä se tavallaan lähti. Ikinä me ei tehty mitään, oli vaan tosi kiva aina nähdä ja jutella ja olla ihan oma itsensä jonkun kanssa. Paitsi sitten kerran, vietettiin iltaa ystävämme luona ja päätettiin molemmat taas jäädä sinne yöksi. Kaikki muut tiesivät jo meidän tunteista toisiamme kohtaan mutta me emme olleet niitä toisillemme kunnolla myöntäneet, joten muut päättivät että me saadaan nukkua omassa rauhassa eri huoneessa, ja jutella asioista. Silloin me pussasimme ekaa kertaa.
Aamulla kotiinpäästyäni sain viestin, jossa poika kyseli että oliko hän minulle vain ''säätö'' vaiko haluaisinko hänestä jotain muuta. Vastasin heti että en ole sellainen ihminen joka harrastelee pelkkiä säätöjä ja että kyseessä on ihan real deal.
Muutama viikko sen jälkeen alkoi kesäloma ja se oli elämäni paras kesä. Sain entisen ystäväni takaisin, kotona meni hyvin, ja olin ihastunut maailman upeimpaan poikaan. Ainoa asia mikä haittasi meitä, oli mun ahdistuneisuus ja sitoutumiskammo. Vaikka mä kuinka tykkäsin kyseisestä pojasta, mua rupes aina ahdistamaan kun puhuttiin asioista vakavemmin, ja kuinka hän kertoi haluavansa seurustella. Silloin minä säikähdin ja pyysin aikaa miettiä, ja sitä sain.
Mietin hyvin pitkään haluanko mä oikeasti heittää kaiken ton hukkaan, ja tajusin etten ollut vielä valmis siihen, mutten myöskään seurustelemaan, joten päätimme jatkaa samallalailla, seurustelematta mutta silti yhdessä. Ja se toimi. Ainakin hetken, ennenkuin taas ahdistus alkoi. Ja tällä kertaa lopetin koko jutun.
Ensin se tuntui hyvältä, olla vapaa, vaikka tiesin loukanneeni poikaa, ja sitä en todellakaan halunnut. Mutta en myöskään halunnut joutua itse elämään ahdistuksen kanssa, ja pitämään poikaa epätietoisuudessa siitä, mitä minä halusin. Jossain vaiheessa kuitenkin tajusin tehneeni pahan virheen ja kerroin pojalle siitä, ja sain vastaukseksi vain sen, ettei hän halunnut aloittaa mitään enään koska hän ei kestäisi uutta epävarmuutta siitä että olenko tosissani vai en. Enkä minäkään halunnut häntä satuttaa, joten päätin hyväksyä koko asian, olihan se itseaiheutettu.
Puoli vuotta siitä eteempäin en voinut ajatella oikeastaan mitään muuta kuin kyseistä poikaa ja puolenvuoden jälkeen aloinkin vaipumaan jonkinsortin masennukseen. Ainakin omasta mielestäni, ja muutamat kaveritkin huomasivat sen. Jäin pois kaikista tilaisuuksista missä tiesin että kyseinen poika tulee olemaan, ja jonkin ajan kuluttua jäin pois kaikesta hauskasta, halusin vain olla kotona ja murehtia omia surkeita valintojani. Kunnes sitten kerran ystäväni sai suostuteltua minut juhliin, missä tiesin pojan olevan. Laittauduttiin kauniiksi, ja kun saavuimme juhliin, ja näin kyseisen pojan, aloin tärisemään ja hyperventiloimaan. Ystäväni vei minut vessaan jossa puhkesin järjettömään itkuun ja ystäväni rauhoitteli minua noin puoli tuntia, jonka jälkeen suostuin yrittämään uudestaan. Tälläkertaa se onnistui, mutten puhunut pojalle sanaakaan, enkä edes vilkaissut häneen päin, esitin vaan että kaikki oli hyvin ja vietin aikaa muiden ystävieni kanssa.
Sen päivän jälkeen päätin että unohdan kyseisen ihmisen ja jatkan elämääni... Ainakin siihen asti kunnes hän tekstasi ja kysyi voisimmeko nähdä. Sovittiin että näemme, ja se meni hyvin, loppuillasta pussasimme vielä, mutta se ei tuntunut samalta. Tuntui, ettei hän oikeasti halunnut sitä, joten taas kotiinpäästyäni itkin sitä, miten olenkaan voinut pilata juttumme näin pahasti.
Siitä tähän päivään saakka, en ole vieläkään saanut poikaa päästäni, eikä asiaa auta yhtään se, että olemme taas väleissä, sillä en pääse eroon tunteistani. En aio enään ikinä nolata itseäni kertomalla hänelle etten ole vieläkään yli hänestä, mutta niin se vaan on, ja tämän kanssa on opittava elämään. Mutta en ole eläissäni tavannut ketään yhtä upeaa ihmistä, ja toivonkin että olisin hoitanut asiat vähän paremmin silloin kun niille olisi voinut vielä tehdä jotain. 

Ja tiedän, että syy oli minun, enkä voisi vihata itseäni enempää. Vaikka tämä ''rakkaustarina'' ei kauhean onnellisesti päättynytkään, elää sisimmässäni aina se toive, että joskus saan vielä hänet itselleni. 

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Voi kun täällä on ihania kertomuksia, ehkäpä jaan myös omani :)
Olin juuri aloittanut seurustelemaan silloisen poikaystäväni kanssa, kun tapasin yhteisten kaverien kautta nykyisen avomieheni. Hän oli komea ilmestys, mietin miksen ollut aikaisemmin törmännyt häneen. Ensimmäisellä kerralla kun tapasime yhteiset kaverimme heittivät ilmoille ajatuksen, kuinka hyvä pari minä ja hän olisimme. Molemmat vain nauroimme ajatukselle silloin.
Kului ehkä kuukausi, juttelimme facebookissa silloin tällöin. Tapasimme yhteisten kavereidenkin kautta vielä muutaman kerran, mutta olin vielä varattu toiselle. Keksin järjestää juhlat ja kutsuin sinne myös nykyisen mieheni. Silloin kerroin hänelle tunteistani ja itkin, koska olin yhä varattu. Mies ei oikein osannut ottaa uutisia vastaan, hän ei halunnut loukata silloista miestäni. Ilta loppui lyhyeen ja olin varma etten kiinnostanut miestä pätkääkään.
Mies selvitti numeroni eräältä ystävältäni ja olimme yhteyksissä puhelimitse. Hän kertoi, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Junnasimme pitkään paikallamme ja mietin, pystynkö jättämään poikaystäväni.
Kului taas aikaa ja tapasimme miehen kanssa eräissä bileissä. Illan edetessä jäimme kahden ja mies suuteli minua. Siitä lähtien tapailimme aluksi salaisesti ja tottakai lopetin suhteeni poikaystäväni kanssa.
Nyt siitä on kulunut 1,5 vuotta, asumme yhdessä ja olemme kihloissa. <3

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Olin seiskaluokalla. Olin juuri rekistöröitynyt faceen. muutaman pv päästä minua pyysi joku randomi poika kaveriksi meidän koulusta. Hyväksyin kamupyynnön ja aloin kysellä kuka hän on ja mistä hän tietää mut. sanoi et yks toine vähä tuntematon poika oli puhunu musta. Vaikka en ollu ees tienny sitä toista poikaa kunnolla. no siin sit tutustuttii mun vuotta vanhemman pojan kanssa. Hän oli samaan aikaan toisen tytön kanssa seurusteluvaiheessa. Hän moikkasi AINA fb kun olin paikalla ja kyseli miten menee ja kyseli minusta ja minä hänestä. <3 rakastuin. hän sanoi että katsoo minua aina koulussa kun vaan näkee minut. Konva=ylä-asteelaisten bileilta kerran kuukaudessa. Sovittiin että hän jää kaupungille minun kanssani odottamaan että se alkaa. ja tanssisimme hitaita :33 hän jätti tyttöystävänsä minun takiani ja hän sanoi rakastavansa minua. hän kysyi muutaman päivän että haluaisinko alkaa hänen kanssaan. vastasin myöntyvästi. se oli ihanin päivä ikinä. sydän hyppäs kurkkuun ja aloin itkeä. ärsytti ******* koska emme voineet nähdä kuin koulussa ja koulun jälkeen harvoin. koska hän asui 24km päässä minusta ;( olimme onnellisisa. ensi suudelma oli noin kahden viikon päästä kun aloimme seurustella. <33 kun olimme olleet yli kuukauden yhdessä poika muuttui kummalliseksi. ihan kuin hän ei olisi kiinnostunutkaan minusta enään. kysin häneltä mikä on. hän sanoi ettei hänellä ollut mikään vikana,. en uskonut.. parin päivän päästä sydämeni särkyi. yksi ilta siinä menin puhelimella fb. hän oli siellä. moikkasin heti. hän moikkasi ja kysyi miten menee. sanoin hyvin entä sulla? hyvin silläkin. mutta.. hän alkoi puhua outoja. sanoi ettei tykkää minusta enään niin paljoa kuin alussa. sydämeni hyppäsi kurkkuun ja aloin jälleen itkeä. ;'( hän kysyi että voisimmeko ollaan jatkossa vain kavereita. en voinut muutakaan kuin hyväksyä asian. seuraavana päivänä koulussa hän tuli luokseni ja halasi minua ja pyysi anteeksi jä lähti tunnille. purskahdin itkuun.suutelin häntä vielä viimeisen kerran poskelle. olin edelleen rakastunut. en voinut hyväksyä asiaa ettenkö voisi olla erossa hänestä. oli vain tottuva. olimme yhdessä 1kk1vk ja 1pv. tasan! ;// itkin joka ilta ja näin unta hänestä että olisimme vielä yhdessä. juttelimme muutaman viikon päästä kun hän moikkasi. vähä aika sitten oli konva. en kestänyt olla erossa kestään hain yhtä randomia tanssimaan hitaita. hän tuoksui samalta kuin exäni ;((. se helpotti oloani kun sain tanssia hänen kanssaaan parikin kertaa. nyt olemme tutustuneet jonkun verran. toivottavasti saan hänet joskus. hän tuntuu niin ihanalta, ystävälliseltä,mukavavalta ja lohduttaisi tarpeen tullessa. exälläni oli jo uusi :// nyt vain odotan onnea! <3