Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Ahdistus e-pillereistä!

• Keskustelun aloittaja mm123
  • Aloitettu
M

mm123

Vieraileva tähti
Olen käyttänyt nyt n 1.5 vuoden ajan e-pillereitä ja kerran olen joutunut merkkiä vaihtamaan. Asia on alkanut kuitenkin vaivaamaan minua sillä nyt olen ollut n 2 viikkoa huono vointisena ja lämpöäkin on pidellyt. Olen myös huomannut mielialan muutoksia ilmaantuvan..
Onko kellään samoja kokenuksia pillereiden käytöstä, oletteko joutuneet lopettamaan/vaihtaneet toiseen ehkäisymenetelmään tai suositteletteko niiden käyttöä ylipäätänsä?
Kuitenkin olen kuullut ettei nuo pillerit kovin terveellistä ole käyttää vaikka se helppo tapa onkin :/ 
Kiitos jos vititte vastata! :)

N

Nasha

Vieraileva tähti
Mä olen käyttänyt pillereitä nyt yhteensä 3-4 vuotta, ja olen kahdesti joutunut vaihtamaan, seksiongelmien takia. Kun ekaa kertaa aloitin pillerit, oli iha järkyttäviä mielialamuutoksia ja paino-ongelmia, mutta menivät kahden ekan laatan jälkeen ohi. Nyt vaihdoin n. vuosi sitten Zoely-nimisiin pillereihin, eikä ole mitään ongelmia ollut. :)