Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Aisuri

• Keskustelun aloittaja Alistuva aisuri
  • Aloitettu
A

Alistuva aisuri

Vieraileva tähti
Olemme tyttöystävän kanssa keskustellut, ja molemmat haluamme et joku vieras mies tulis panna häntä kun vieressä katselen, olen siis alistuva hänelle, kerran baarissa, sanoin hänelle, että onko joku joka miellyttää häntä, löysi yhden miehen, ja hän meni puhumaan sen kanssa, mut miehen piti lähteä kotiin ku vaimo soittele, se oli nöyryyttävää, mut samalla kiihottava, emme vieläkään tuonut miestä kotiin, onko jollekulle aisuri kokemuksia (naiset ja miehet) ja voitteko kertoa vähän miten se toimii teille

I

ihjojdj

Vieraileva tähti
Minulla on musta mies rakastajana ja suomalainen poikaystäväni tietää sen ja hyväksyy. Suhteen pitää olla luottamuksellinen koska suurin häpeä on miehelle jos ystävät ja sukulaiset saavat tietää siitä. Rakastan poikaystävääni mutta sanoin hänelle että tarvitsen mustan miehen voimaa ja kokoa säännollisesti ollakseni tyytyväinen ja pidän hänetkin tyytyväisenä. Tiedän useamman suomalaisen naisen jolla on sama järjestely, osalla mies tietää osalla ikävä kyllä ei.

A

Alistuva aisuri

Vieraileva tähti
En kyllä haluis etten olis paikalla, jos en olisi paikalla, niin ihan varmasti mielessä pyöris hirveetä ajatuksia, siis 3some tai sit oon läsnä