Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

apua auttakaa

  • Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#1
elikkäs ongelman nimeni on: peppu.
harrastan paljon liikuntaa, enkä syö karkkeja/sipsejä atooppisen ihoni takia koskaan. syön terveellisesti, tai siis asun vielä vanhempieni luona, joten syön mitä he tekevät, enkä pysty aloittamaan mitään erikois/dietti-ruokavliota.
mutta silti vaikka syön suhteellisen terveellisesti ja harrastan liikuntaa, peppuni on aivan liian suuri verrattuna muuhun vartaloon, ainakin omasta mielestäni. koska minulla tosiaan on atooppinen ihottuma, tuntuu että minun täytyy korvata se että ihoni on "ruma" (atopiani on jo melkein parantanut, mutta en ole henkisesti päässyt siitä eroon) sillä että vartaloni olisi "täydellinen."
joten toivoisin vinkkejä, liikkeitä, ruokavalio vinkkejä ja mitä tahansa jotta saisin peppuni kuntoon kesäksi!
kiitos jo etukäteen!
 
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#3
kyllä, tosiaan kiinteyttä kaivataan, ja kiitos, pistän tuon dvd:n korvan taakse!
 
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#4
Itselleni jäi vieläkin vähän epäselväksi, että mitä "liian isolla" tarkoitetaan. Liian leveä, liian pyöreä vai liikaa ylimääräistä?

Paras tapa kiinteyttää pakaroita on juosta, luistella, hiihtää, pyöräillä ja etenkin juosta rappusia. Tällainen aerobinen liikunta kiinteyttää pakaranseutua kasvattamatta merkittävästi pakaralihasten kokoa.

Salilla tehdyt liikkeet totta kai kiinteyttävät, mutta myös kasvattavat pakaralihasten kokoa. Hyviä liikkeitä ovat maastaveto suorinjaloin, leveä kyykky, good morning (en tiedä vieläkään liikkelle suomenkielistä vastinetta; http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/BBGoodMorning.html), jalkaprässi, askelkyykky painoilla, steppi painoilla, peruskyykkykin tuntuu pakaroissa ja yhden jalan kyykky.

Jos taas halutaan lisätä voimaa ja kiinteyttä käyttäen hyväksi kehon omaa vastusta, tässä alla erittäin hyviä ja toimivia liikkeitä:

http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/voimakoulu/voimakoulu-lantion-nosto-yhdella-jalalla
http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/voimakoulu/voimakoulu-jalan-nosto-nelinkontin
http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/voimakoulu/voimakoulu-lantion-nosto
http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/voimakoulu/voimakoulu-pakarat-0
http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/yli-ja-ali
http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/palopostinostot
http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/nilkan-kallistus
http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/3-kyykkyhyppy
http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/2-saksihyppy
http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/lisaa-tehoa-pakaratreeniin
 
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#5
eli ongelma on että liikaa ylimäääräistä, joten kiinteytystä kaivataan. kiitos paljon, etenkin noista linkeistä tulee varmasti olemaan paljon hyötyä!