Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

bikinirajat

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
elikkäs kun ostin tuossa uudet bikinit ja mietin että miten, ja mistä kohdin bikinirajat sheivaan?? kiitos jo etukäteen!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Alapään karvoitukseen tai sen puuttumiseen on jokaisella henkilökohtaien näkemys. Itse ajelen usein kaikki pois, koska ällöän karvoja. Mutta yleisesti kait bikinirajoilla tarkoitetaan niitä alueita joissa kasvaa karvoja ja jotka jäävät bikinien ulkopuolelle.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
ne yleensä alkaa kasvamaan heti takaisin et ne voi olla et joutuu jo seuraavana päivänä ajelemaan jos haluaa sileän lopputuloksen :) punaisia pilkkuja kannattaa vältellä koska se ei näytä kivalta!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Tää ei nyt ihan suoraan liity aiheeseen mutten omaa keskustelua tälle viittiny tehä:

Miten siis sheivaatte/vahaatte/mitä tahansa karvanne tuolta vähän alempaa. :D Tää on nyt vähän akward mutta tarkotan siis että ku melkonen poimuvuoristo alapäässä, niin miten saatte lähempänä välilihaa olevat karvat nätisti ilman vahinkoa irti? ::)

M

mussu_

Vieraileva tähti
Itse olen käyttänyt miesten partahöylää ehdottomasti paras, on tullut kokeiltua myös Veet Suprem'Essence (niihin karva-alueisiin mitkä tulevat bikineitten ulkopoulelle) Nyt olen miettinyt ottaisiko kaikki pois, mutta täytyisi harvase päivä olla ajelemassa. Onko kellään kokemusta laserista bikinirajoille?

J

Juuso Kivistö

Vieraileva tähti
Vahauksella tai laserilla saa pidemmäksikin aikaa karvat pois. Se tietysti sitten maksaakin enemmän kuin höylääminen, mutta on sen arvoista :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Meriharakka sanoi:
Tää ei nyt ihan suoraan liity aiheeseen mutten omaa keskustelua tälle viittiny tehä:

Miten siis sheivaatte/vahaatte/mitä tahansa karvanne tuolta vähän alempaa. :D Tää on nyt vähän akward mutta tarkotan siis että ku melkonen poimuvuoristo alapäässä, niin miten saatte lähempänä välilihaa olevat karvat nätisti ilman vahinkoa irti? ::)
Muakin kiinnostaisi tuo. Pelottaa vähän mennä sinne höylällä ajelemaan, jos tuleekin haavoja. :D