Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

BLOGI

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
H

henna--

Vieraileva tähti
Mun huomion positiivisesti kiinnitti ainakin ulkoasu ja banneri, oma silmä tykkää. Lisäksi tekstit oli helppolukuisia, kirjoitustyyli on kiva ja persoonallinenkin. Kuvat aika pieniä mut en mä sitä miinuksena sanoisi, saahan noi klikkaamalla isommiksi : )

Ite raapustelen tommosta http://joyful--moment.blogspot.com, saa käydä katsomassa ja kommentoimassa, itekin kaipailisin noita palautteita : )

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hennalle:
Sulla on tosi kivoja kuvia (taitaa olla parempi kameraki käytös, ittellä nokia X6 :DD ). Mä en oikei tykkää jos netitstä otetaan paljon valmiita kuvia blogeihin, mut tyylinsä kullakin. :)

Sivua vois ehkä värittää tms jotenkin kun musta-valkoisia blogeja on niin paljon.

H

henna--

Vieraileva tähti
Kiitos palautteesta! Haha, ihan hyvä kamera on käytössä mut kuvaajalla on vielä paljon opeteltavaa sen käytöstä :D