Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

e-pillerit huonoon ihoon

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Eli aattelin huomenna soittaa terveyskeskukseen e-pillerien takia, en oo ennen pillereitä käyttänyt ja haluaisin kokeilla jos ne auttaa huonoon ihoon, itselläni kun näitä näppyjä puskee jatkuvasti :/ te jotka käytätte pillereitä samoista syistä, niin minkä merkkisiä käytätte, onko auttaneet, hankitteko ne kaupungin terveyskeskuksen kautta vai yksityiseltä vai mistä, ja paljon suunnilleen maksavat? ja saako pillereistä kela-korvauksen kun pistää ihon piikkiin? :eek: kiitos jos voisitte vastata kysymyksiin, kovasti on mietityttänyt ja kertokaa ihmeessä jotain mitä mieleen tulee niistä jos haluaaa kiitoss :))

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itse olen pillereitä 3 vuotta popsinut. Kärsin huonosta ihosta ja olen huomannut pillereiden helpottaneen ongelmaan. Kaikkia näppyjä nekään eivät poissa pidä, mutta ero on huomattava. Aluksi käytin yasmine-merkkisiä pillereitä, jotka sisältävät enemmän nasihormonia. Niiden myötä paino hieman nousi ja hintakin on aika kova (n.13e/kk). Nyt käytän Cestinyl-merkkisiä pillereitä, jotka ovat hieman vähemmän hormonia sisältäviä ja edullisempia (6e/kk). Kummastakaan merkistä ei ole mitään huonoa sanottavaa :)
Pillerit hommasin koulun terveydenhuollon kautta ja reseptin olen uusinut valmistumisen jälkeen kaupungin terveydenhuollon kautta. Ihon takia määrätyt pillerit oikeuttavat kela-korvaukseen, mutta pidä huoli, että lääkäri kirjoittaa reseptiin ihonhoitoon eikä raskauden ehkäisyyn!
Toivottavasti tästä jotain apua :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itse olen pillereitä 3 vuotta popsinut. Kärsin huonosta ihosta ja olen huomannut pillereiden helpottaneen ongelmaan. Kaikkia näppyjä nekään eivät poissa pidä, mutta ero on huomattava. Aluksi käytin yasmine-merkkisiä pillereitä, jotka sisältävät enemmän nasihormonia. Niiden myötä paino hieman nousi ja hintakin on aika kova (n.13e/kk). Nyt käytän Cestinyl-merkkisiä pillereitä, jotka ovat hieman vähemmän hormonia sisältäviä ja edullisempia (6e/kk). Kummastakaan merkistä ei ole mitään huonoa sanottavaa :)
Pillerit hommasin koulun terveydenhuollon kautta ja reseptin olen uusinut valmistumisen jälkeen kaupungin terveydenhuollon kautta. Ihon takia määrätyt pillerit oikeuttavat kela-korvaukseen, mutta pidä huoli, että lääkäri kirjoittaa reseptiin ihonhoitoon eikä raskauden ehkäisyyn!
Toivottavasti tästä jotain apua :)