Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

E-pillerit, menkat viikkoa aiemmin, pahoinvointia..

  • Keskustelun aloittaja alev
  • Aloitettu
A

alev

Vieraileva tähti
#1
En tiedä miten olisin otsikon muotoillut, jotta asia tulisi tiivistettyä, mutta asiani liittyy siis e-pillereihin ja niiden vaikutukseen.
Onko muilla sellaista ongelmaa, että kun käyttää pillereitä ja vaikka niitä ottaa joka päivä suunnilleen samoihin aikoihin niin silti menkat saattaa alkaa jo ennen kuin pitäisi (eli lumepillereiden aikana, käytän Yaz -merkkiä)?
Syön pillerit yleensä illalla, mutta välillä jos olen unohtanut ottaa niin otan viimeistään aamulla. 
Nyt eilen sitten alkoi menkat, vaikka lumepillereihin on vielä viikko. Aamulla sitten menin töihin ja kävin siellä tunnin välein oksentamassa aamun aikana, yhteensä kolme kertaa. Myös silmissä "heitti", en oikeastaan tiedä oliko se päänsärkyä vai mitä. Palelin myös. 
En nyt tiedä liittyykö nuo toisiinsa, mutta pääkysymys nyt oli tuo, että alkaako teillä välillä menkat miten sattuu, vaikka syötte pillereitä? Itsellä ei ollut ensimmäinen kerta, kun menkat alkaa väärään aikaan, mutta oksentelua ei ole ennen ollut. 
Ellen sitten ole raskaana... :) Mutta epäilen. 
 
V

Vierailija

Vieraileva tähti
#2
alev" time="26.05.2014 klo 10:35 sanoi:
En tiedä miten olisin otsikon muotoillut, jotta asia tulisi tiivistettyä, mutta asiani liittyy siis e-pillereihin ja niiden vaikutukseen.
Onko muilla sellaista ongelmaa, että kun käyttää pillereitä ja vaikka niitä ottaa joka päivä suunnilleen samoihin aikoihin niin silti menkat saattaa alkaa jo ennen kuin pitäisi (eli lumepillereiden aikana, käytän Yaz -merkkiä)?
Syön pillerit yleensä illalla, mutta välillä jos olen unohtanut ottaa niin otan viimeistään aamulla. 
Nyt eilen sitten alkoi menkat, vaikka lumepillereihin on vielä viikko. Aamulla sitten menin töihin ja kävin siellä tunnin välein oksentamassa aamun aikana, yhteensä kolme kertaa. Myös silmissä "heitti", en oikeastaan tiedä oliko se päänsärkyä vai mitä. Palelin myös. 
En nyt tiedä liittyykö nuo toisiinsa, mutta pääkysymys nyt oli tuo, että alkaako teillä välillä menkat miten sattuu, vaikka syötte pillereitä? Itsellä ei ollut ensimmäinen kerta, kun menkat alkaa väärään aikaan, mutta oksentelua ei ole ennen ollut. 
Ellen sitten ole raskaana... :) Mutta epäilen. 
Suosittelen tekemään testin....