Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

eka kerta?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Onko täällä paljon jotka ette oo vielä harrastanu seksiä ? Te jotka ootte, minkä ikäsinä ja kannattaako ekaa kertaa jännittää? Mimmonen kokemus se oli ja miten siihen päädyitte (esim jos yhen illan jutuista...) Kiitos!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Eka kertani oli 15-vuotiaana silloisen poikaystäväni, nykyisen aviomieheni, kanssa. On ihan tervettä jännittää sitä, mutta jos sen tekee sellaisen ihmisen kanssa, jonka tuntee hyvin ja johon luottaa, ei kannata yöuniaan menettää jännittämisen takia. Ekasta kerrasta muistan missä ja milloin, mutta en juurikaan yksityiskohtia. Eli jonkinasteista häseltämistä se taisi olla. :p

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Eka kerta oli silloisen poikaystävän kanssa ollessani 15-vuotias. Oltiin etukäteen jo asiaa vähän suunniteltu ja olin pilleritkin sitä varten hommannut. Mielestäni en kuitenkaan sitä kamalasti jännittänyt ja joku päivä sitten vaan sanoin, että nyt voitais kokeilla ja siinähän sitten kokeiltiin :) Ei ole jälkeenpäin tarvinnut katua. Helpompaa on varmasti sellasen ihmisen kanssa johon luottaa, mutta jokainen tekee niin kuin itse kokee parhaaksi :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Neitsyys meni 16-vuotiaana silloisesta näkökulmasta ekan poikaystävän kanssa (juttu kuihtui aika äkkiä). Se tapahtui niin, että oltiin tunnettu pari-kolme viikkoa ja nukuttu yhdessä jonkin verran, ja yhdesti sitten vaan sanoin että haluaisin kokeilla muutakin. Osaksi johtui siitä, että luulin että lapsen kengissä ollut seurustelumme jatkuisi kuukausia. Nyt pidän koko juttua vaan miniromanssina, mutta en kadu että neitsyys meni tuolla lailla vähän varkain.

Itse en ajattele, että eka kerta olisi mitenkään hohdokas ja merkittävä kokemus. Mulla ainakin sattui ja tuskin jätkäkään siitä pahemmin nautti.. Mun mielestä eka kerta on vähän kuin ajokortti:D Kun sen saa hoidettua, homma muuttuu jatkossa helpommaksi ja hauskemmaksi. Tästä voi olla montaa mieltä, mutta sanoisin että ei sitä kannata jännittää ainakaan fyysisesti, sillä silloin luultavasti sattuu. On kuitenkin oletettavaa, että jokaista se vähäsen jännittää ellei sitten päätä hoitaa hommaa tuhannen päissään tms.

Toivottavasti tästä pitkästä väsyneestä sepustuksesta on hyötyä sulle!

S

sofiasieni

Vieraileva tähti
Ite olin sillon 14-vuotias ja nyt 15-vuotias. En ehtinyt sitä edes jännittää kun se tapahtus yhtäkkiä ettei oltu suunniteltu sitä etukäteen poikaystäväni kanssa,mut olin valmis siihen mielestäni ja no nykyään en oo sen poikaystävän kanssa mutta ei se mua kaduta yhtään :) Ja ei sitä kannata jännittää,jos on joku sellane kenet tunnet ja niin.. ei se oikeestii oo niin ''pelottavaa'' kun kuvittelis ja eka kerta voi olla vähän säheltämistä :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
mie olin 18 kun päätin, että pakko kait tästä pahasta on päästä irti. Eli siitä neitsyydestä. Se oli mulle vähän semmonen juttu, että halusin kokea sen sen kerran kun se on mahdollista ja saada sen pois alta. Pois päiväjärjestyksestä. se tapahtui baari-illan päätteeksi tuntemattoman kanssa.

Nyt olen 24 vuotias. vasta nyt olen kokeillut seksiä uudelleen. ja tälläkertaa tein sen rakastamani miehen kanssa. Ja vasta nyt se on sen arvoista.

neitsyys/se eka kerta.. se oli mulle vaan jotain joka hoitaa pois alta.
turhaa. kannattaa odottaa jotain parempaa kuin vain sitä ekaa mahdollisuutta..

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Neitsyys meni 15-vuotiaana. Olin seurustellut pari kuukautta ensimmäisen poikaystäväni kanssa, jolla oli myös poikuus vielä tallella.
Kamalaa sähellystä, pienessä hiprakassa. Tyyliin viisi työntöä ja syvä tuijotus :D
Ei ollut kiva kokemus näin jälkeenpäin ajateltuna, eikä silloinkaan tuntunut miltään.

E

EWoon

Vieraileva tähti
M&auml; menetin mun neitsyyden 14-vuotiaana, mun poikayst&auml;v&auml;n (16) kanssa, jonka kanssa siis edelleen. Oltiin seurusteltu sillo 9kk. Mun poikayst&auml;v&auml;n porukat on tosi rentoja. Menin niille siis y&ouml;ksi ja sen &auml;iti oli tehny ruokaa ja me sitte sy&ouml;tiin siin&auml; sen porukoitten kanssa ja sitte sen porukat l&auml;hti sukulaistensa luokse y&ouml;ksi ja sitte se tapahtu :) Me ei oltu suunniteltu mit&auml;&auml;n, mut meni silti hyvin. Mua ei sillee sattunu se melkee ollenkaa, paitsi pikkusen siin&auml; alussa... Edelleen yhess&auml; kyseisen j&auml;tk&auml;n kanssa ja todella rakastuneina <3

P

perhonenenen

Vieraileva tähti
eka kerta ol mul " t&auml;ss&auml;ks see ol .. " - kokemus .. ei kannat j&auml;nnitt&auml; , sama ko gynel nii jos on rentona nii ei pit&auml;is pal sattuu ! tosin joillaki se immekalvo repeemine saatta sattu hiuka ja vertaki voi tul , mut no panic , hyvi se menee !

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mun eka kerta tapahtu ku olin 16. Olin mielest&auml;ni ollut seksiin valmis jo paljon aikaisemmin, mutta koska en seurustellut kenenk&auml;&auml;n kanssa niin en alkanut v&auml;kisin j&auml;rjest&auml;m&auml;&auml;n sellaista tilannetta, jossa neitsyyden voisin menett&auml;&auml;. T&auml;&auml; kuitenkin oli sellainen luonteva tilanne ja seksi ei mennyt edes s&auml;hellykseks kun ukko oli muutaman vuoden vanhempi ja ollut aiemmin tosi pitk&auml;ss&auml; parisuhteessa, joten se oli kyll&auml; taitava ja tiesi mist&auml; nainen tykk&auml;&auml;!
Kumppani oli sellainen "s&auml;&auml;t&ouml;" et oltiiin pari kertaa p&auml;iss&auml;&auml;n nuoleskeltu ja itse ainakin olin kiinnostunut j&auml;tk&auml;st&auml; enemm&auml;nkin. Tuollon kuitenkin katottiin leffaa ukon k&auml;mp&auml;ll&auml; ihan selvinp&auml;in. Sit ku t&auml;&auml; leffa loppu niin tuijotettiin pitk&auml;&auml;n toisiamme vierekk&auml;in siin&auml; sohvalla ja v&auml;h&auml;n pussailtiinki. Tiesin kyll&auml; mit&auml; j&auml;tk&auml; halus ja sit&auml;h&auml;n m&auml; itekkin halusin joten kysyin ett&auml; ment&auml;isk&ouml; tonne s&auml;ngyn puolelle. Ukko sitten otti mut syliin ja kanto sinne. Sanoin ensimm&auml;isien ty&ouml;nt&ouml;jen alussa ett&auml; sattuu ja ukko sit alotteli ihan rauhassa ja huolehti my&ouml;hemmin ett&auml; tuntuu hyv&auml;lle jne. Se kipu oli kyll&auml; aika kova niiden parin ekan ty&ouml;nn&ouml;n aikana, mutta loppui sitten ja loppu yhdynt&auml; sujui hyvin.
Tulipas pitk&auml; sepustus, mutta se vaan on niin ett&auml; kun mietin edes sit&auml; seksi&auml; t&auml;n miehen kanssa niin syd&auml;n kyll&auml; sulaa. Tuosta meid&auml;n jutusta ei sitten tullut mit&auml;&auml;n. Aina kun tavattiin niin harrastettiin seksi&auml;, joten ehk&auml; se oli jonkin sortin seksisuhde? Mutta en kadu yht&auml;&auml;n ett&auml; neitsyyden sille menetin, koska toi on justiin ihanana muistona mulla. Ja ainiiiiin mies ei tied&auml; mit&auml;&auml;n ett&auml; se oli mun eka kerta

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Minulla eka kerta oli siin&auml; 15 vuotiaana poikayst&auml;v&auml;ni kanssa jonka kanssa ollaan t&auml;t&auml; nyky&auml; avoliitossa. Ja kyll&auml;h&auml;n sit&auml; pakosti v&auml;h&auml;n j&auml;nnitti, mutta kun luotti toiseen ja asiasta oltiin puhuttu etuk&auml;teen ja oltiin molemmat selvin p&auml;in, niin hyvin se meill&auml; meni. Odotin, ett&auml; se sattuu kamalasti ja kyll&auml;h&auml;n se sillai "kiristi" tai "nipisti" v&auml;h&auml;n sis&auml;&auml;n p&auml;in ment&auml;ess&auml;, mutta sitten kun p&auml;&auml;stiin kunnolla sis&auml;&auml;n, niin sitten se alkoi jo tuntua hyv&auml;lt&auml;. Joten minun eka kertani oli ainakin hyvin onnistunut.
Mielest&auml;ni sit&auml; ei tarvitse j&auml;nnitt&auml;&auml; kun kumppani on luotettava. Ja jos molemmat ovat selvinp&auml;in, niin ei pit&auml;isi k&auml;yd&auml; mit&auml;&auml;n vakavempia k&auml;mmej&auml;k&auml;&auml;n, kun otetaan vastuuta ehk&auml;isyst&auml; ja pidet&auml;&auml;n huoli siit&auml;, ett&auml; kummankaan ei tarvitse suostua mihink&auml;&auml;n, mit&auml; ei halua. Ja milloinkaan ei pit&auml;isi olla my&ouml;h&auml;ist&auml; sanoa "EI", kannattaa edet&auml; pikkuhiljaa, tunnustella ja tutustua toisen vartaloon, eik&auml; menn&auml; suoraan asiaan. Esileikki&auml; kannattaa harrastaa, jotta p&auml;&auml;see ik&auml;&auml;n kuin fiilikseen ja ehtii ehk&auml; v&auml;h&auml;n rentoutua. Hyvin se menee ja mielt&auml; askarruttavista asioista kannattaa puhua kumppanin tai jonkun muun tutun kanssa! :)

V

vanessa

Vieraileva tähti
17 vuotiaana poikayst&auml;v&auml;n kanssa, ihanaa:) Olin odottanu tosi kauan ja tuntu todellakin ett&auml; olin kaikilla tavoin siihen valmis. Just se tunne ett&auml; on valmis kokemaan sen on se t&auml;rkein!:) Yhdenillan s&auml;&auml;d&ouml;t asenteella - "pakko p&auml;&auml;st&auml; neitsyydest&auml;" - on s&auml;&auml;litt&auml;v&auml;&auml; mun mielest&auml;... Kun toista kohtaan on tunteita niin se tuntuu aivan erilaiselta!

P

Panopimu

Vieraileva tähti
Mun eka kerta oli 12 vuotiaana, autossa seittem&auml;n vuotta vanhemman miehen kans. Kyll&auml;h&auml;n se j&auml;nnitti ja nii perkeleesti. Aluksi se sattu aika paljon mut mies oli jo aika kokenu nii osas homman hoitaa tosi siev&auml;sti. Meill&auml; oli sillon puolen vuoden pitunen seksi suhde. Sitten ei n&auml;hty kuuteen vuoteen tapasin miehen kuukausi sitten ja nyt meill&auml; on taas seksisuhde. Olinhan min&auml; nuori mielest&auml;ni kuitenkin valmis ja olen sit&auml; mielt&auml; viel&auml;kin. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
16-vuotiaana mietin ett&auml; olis jo aika ja silloinen poikayst&auml;v&auml; olisi halunnut, mutta ymm&auml;rsin ett&auml; h&auml;n ei ole minusta oikeasti kiinnostunut ja pidin h&auml;nt&auml; kovin naiivina, joten j&auml;tettiin se tekem&auml;tt&auml; ja erottiinkin nopeasti. Neitsyyden menett&auml;minen ei minulle ollut mik&auml;&auml;n t&auml;rke&auml; juttu varsinaisesti, mutta p&auml;&auml;tin silti odottaa sit&auml; oikeaa niin kuin monet olivat kehottaneet. Ja 18-vuotiaana sitten nykyisen rakkaan miesyst&auml;v&auml;n kanssa sen menetin. Ja vasta silloin neitsyyden menett&auml;minen oikeasti tuntui erikoiselle kun sen sai jakaa ihmisen kanssa johon luottaa.
Joten suosittelen odottamaan ett&auml; l&ouml;yd&auml;t jonkun luotettavan jonka kanssa todella olet valmis :) Silloin ei tarvitse j&auml;nnitt&auml;&auml;

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mun eka kerta tapahtui mun ja poikayst&auml;v&auml;n ekalla yhteisell&auml; lomamatkalla roomassa kun olin 18 ja j&auml;tk&auml; 21. Oltiin seurusteltu sillon noin puol vuotta. Viikon pituisella reissulla se tapahtui viimeisen&auml; iltana :D Oltiin kyll&auml; puhuttu siit&auml; jo pidemp&auml;&auml;n, ja tolla viikollakin (mutta mulla iski alkuviikosta menkat ja en sitten silloin halunnut..) Miehell&auml; oli jo kokemusta, mulla ei mutta se meni mielest&auml;ni yll&auml;tt&auml;v&auml;n hyvin alun j&auml;lkeen. Aluksi v&auml;h&auml;n sattui, mutta kun itse olin p&auml;&auml;ll&auml; niin sain s&auml;&auml;detty&auml; ettei muna ollut suoraan alavatsassa tai jossain :DDDD hahah :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
M&auml; menetin neitsyyteni 16-vuotiaana silloiselle poikayst&auml;v&auml;lle. Oli hyv&auml; kokemus, tai siis ei tarvinnut j&auml;nnitt&auml;&auml; kun toisen tunsi eik&auml; ollut mit&auml;&auml;n ylim&auml;&auml;r&auml;isi&auml; paineita. Tietenk&auml;&auml;n sill&auml; ekalla kerralla ei juurikaan milt&auml;&auml;n kyll&auml; tuntunutkaan. Mutta ei ollenkaan huono kokemus ja t&auml;ysin valmis olin, onnellinen olen ett&auml; niin sen menetin :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mun eka kerta oli 17 vuotiaana saman ik&auml;isen poikayst&auml;v&auml;ni kanssa. Oltiin seurusteltu silloin reilut pari kuukauttta. Tilanne oli semmonen ett&auml; kumpiki varmasti ties ett&auml; "t&auml;n&auml; y&ouml;n&auml; se tapahtuu" mut kumpikaan ei puhunu etuk&auml;teen siit&auml; &auml;&auml;nee :D oltiin poikayst&auml;v&auml;n luona, meill&auml; oli sellaset pienet kotibileet. min&auml; j&auml;in sinne y&ouml;ksi kun muut l&auml;htiv&auml;t, eli v&auml;h&auml;n k&auml;nniss&auml; molemmat oltiin (ite olin v&auml;h&auml; enemm&auml;n).. poikayst&auml;v&auml; kyll&auml; varmisteli monta kertaa ett&auml; oonko nyt ihan varma, eli vaikka aika k&auml;nniss&auml; olinki ni ei ollu mik&auml;&auml;n hyv&auml;ksik&auml;ytt&ouml; :D &nbsp;Ihme kyll&auml; ei menny suuremmin s&auml;helt&auml;miseksi, eik&auml; oikeestaan sattunu kun ehk&auml; v&auml;h&auml;n aluussa nipisti.
Ei musta kannata sit&auml; j&auml;nnitt&auml;&auml;, ite en oikeestaan j&auml;nnitt&auml;ny ollenkaan, v&auml;h&auml;n muistan sin&auml; iltana miettineeni ett&auml; mitenk&ouml;h&auml;n se nyt sitte menee, mut oon samaa mielt&auml; ku yl&auml;puolella olevat siit&auml;, ett&auml; jos kumppani on tutu ja turvallinen ja luotat siihen ja tosissaan haluut sit&auml;, niin hyvin ja luonnollisesti se menee :) ite oon viel&auml;ki onnellisesti yhess&auml; t&auml;n saman poikaysy&auml;v&auml;n kanssa :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Vierailija sanoi:
16-vuotiaana mietin ett&auml; olis jo aika ja silloinen poikayst&auml;v&auml; olisi halunnut, mutta ymm&auml;rsin ett&auml; h&auml;n ei ole minusta oikeasti kiinnostunut ja pidin h&auml;nt&auml; kovin naiivina, joten j&auml;tettiin se tekem&auml;tt&auml; ja erottiinkin nopeasti. Neitsyyden menett&auml;minen ei minulle ollut mik&auml;&auml;n t&auml;rke&auml; juttu varsinaisesti, mutta p&auml;&auml;tin silti odottaa sit&auml; oikeaa niin kuin monet olivat kehottaneet. Ja 18-vuotiaana sitten nykyisen rakkaan miesyst&auml;v&auml;n kanssa sen menetin. Ja vasta silloin neitsyyden menett&auml;minen oikeasti tuntui erikoiselle kun sen sai jakaa ihmisen kanssa johon luottaa.
Joten suosittelen odottamaan ett&auml; l&ouml;yd&auml;t jonkun luotettavan jonka kanssa todella olet valmis :) Silloin ei tarvitse j&auml;nnitt&auml;&auml;
Mulla samanlainen tarina, olin jo 21-vuotias ja tapaillut miestä jo kolme kuukautta. Oltiin nukuttu yhdessä ja tehty kaikkea muuta muuta mies sanoi ettei halua tehdä mitään ennen kuin olen todellakin valmis. Oli maailman parasta menettää neitsyys sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa oli kertynyt talteen kuukausien "odottaminen" ja halu ja jonka tiesin olevan mun kanssa muustakin syystä kuin vain seksistä (haha ollaan puhuttu monta kertaa että aika hyvin kesti tuo mies noi kuukaudet ilman että kertaakaan painosti).
Eka kerta ei siis mua jännittäny ollenkaan sillä olin tosi sinut itseni kanssa ja tiesin miehen oikeasti välittäväm. Ensimmäiset työnnöt oli vähän hankalia kun olin kuulemma niin tiukka mutta kun osasin rentouttaa lihakset niin sujui paremmin. Olen onnellinen että jaksoin odottaa juuri oikeaa hetkeä ja miestä.

B

bling

Vieraileva tähti
Itse olin vasta 12, mutta mielestäni tarpeeksi kypsä seksiin, henkisesti ja fyysisesti. Ennen varsinaista yhdyntää olin kokeillut itsetyydytystä, joten tiesin jo vähän mitä sieltä jalkojen välistä oikein löytyy. Uskon, että omaan vartaloon tutustumisesta oli oikeasti hyötyä ennen ensipanoa. Kumppani oli mun pari vuotta vanhempi ensimmäinen poikaystävä (jos sitä voi poikaystäväksi tosissaan sanoa...), jonka kanssa oltiin tunnettu ihan pikkulapsesta asti. Muistaakseni se oli ensimmäinen kerta myös hänelle. Me oltiin hänen luonaan, kaksin paikalla ja tämä poika alkoi hivelemään mun vartaloani. Poika nuoli mua ja olin aika kiihottunut, joten peniksen liike ei sattunut pahemmin. Olihan se vähän kahden kokemattoman räpellystä, mutta hyvä fiilis siitä loppujen lopuksi jäi. Tärkeintä oli, että kumppani oli luotettava ja huolehti siitä, että mulla oli hyvä olla. :)