Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Etsitään ystäväporukan Carrie-, Samantha-, Charlotte- ja Miranda-tyyppisiä ihania ihmisiä :)

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heipsan!
Etsin oman elämäni Sex and the city -tyyppistä porinaporukkaa. Iällä, asuinpaikalla, siviilisäädyllä tai millään muullakaan ei ole mitään merkitystä. Tärkeintä on, että olet oma itsesi ja haluat löytää muikeita ystäviä :)

Olen uudelle avoin, ennakkoluuloton, iloinen, rohkea ja meneväinen. Minulle ystävyys todellakin on elämän suola :) Muodostetaan ihana ystäväpiiri jonka kanssa voi parantaa maailmaa, reissata, shoppailla, liikkua, käydä leffassa ja mitä nyt ikinä keksitäänkään! :)

Jos haluat olla elämäni Carrie, Miranda, Samantha tai Charlotte, heitä ihmeessä meilillä! :) helkaisla@gmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
olisi aivan mahtavaa löytää sellainen kaveri porukka kun heillä on! se vaatii vaan aikaa ja viitteliäisyyttä, joten mistä päin olet ?

V

Vierailija

Vieraileva tähti
oi mahtava idea :) ystävät on kyllä parasta maailmassa ja siitä saa vielä enemmän irti jos kaikki on erilaisia, pitää vaan olla avoin ja ennakkoluuloton :D nii missäs päin meet?

V

Vierailija

Vieraileva tähti
hei!
kuulostais mahtavalta, missä päin asustelet?
mä oon 23 ja asun hesas..