Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Exällä uusi

• Keskustelun aloittaja Mmmm
  • Aloitettu
M

Mmmm

Vieraileva tähti
Moikka! Päätin aloittaa tälläsen keskustelun, vaikka mun ja exän erosta on jo jonku aikaa. Eli mä ja mun ex erottiin n. vuosi sitten mun päätöksestä. Takana meillä oli aika hankala ns. on-off suhde, jonka aikana erottiin monta kertaa. Se oli vähän hankala myös mulle, koska oon sitä vähän vanhempi ja se ei ollu vielä ihan kypsä ollessaan mun kanssa. Kaiken lisäks se oli armeijassa. Tavattiin siis alunperin n. 2,5 vuotta sitten baarissa, josta meillä alko ns. seksisuhde. Se alku oli myös aika vaikea, koska nähtiin toosi harvoin. Nähtiin siis aluks vaan seksin merkeissä, vaikka molemmilla olikin tunteita, niistä ei vaan puhuttu. Sit sen alotteesta me päätettiin alkaa seurustelemaan, jonka aluks se meni heti sinne armeijaan. Mutta vaikean suhteen päätteeksi, mä pistin sen poikki.

No suhteen jälkeenkin ollaan välillä nähty, no viime kerrasta on vaan aika paljon jo aikaa. Mut nyt tällä mun exällä on ilmeisesti uus. Vaikka kun me oltiin yhessä se oli meistä se enemmän rakastuneempi, eikä siis ois missään vaiheessa halunnu erota. Se aina sano kuinka oon sen elämän nainen ja se ois vaan mun kanssa, eikä se vois kuvitellakaan ketään muuta. Lisäks se sano, että se on kyllä tavannu naisia, mutta kukaan ei oo sitä kiinnostanut. Se oli tosi rakastunu muhun. Mut nyt kun sillä on uus, niin sitä ei enää kiinnosta vaihtaa mun kans kuulumisia, eikä nähdä eikä mitään. Oon kyllä tässä eläny omaa elämääni, enkä oo niinkään välittänyt siitä mitä se tekee. Mut kuitenkaan mä en voi oikeen ymmärtää, miks se sit sano mulle noita asioita kun sillä onkin jo uus.

Lisäksi viimeksi ku juteltiin sanoin sille, että haluisin tässä mahollisesti pian nähä, milloin sille sopii, ja se sano, että vois kai joku päivä nähä, mut siitä ei oo mitään kuulunu. Mitä mulla pitäis tästä ajatella?