Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Hajuvesi gallup

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mitkä on teidän suosikki hajuvesiä mitä käytätte?
Itsellä on ehdottomasti dolce gabbana rose the one ja britney spears fantasy.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Omat suosikkini ovat ehdottomasti Christina Aguilera by Night, Christina Aguilera (original) ja Vanilla Fun :) Myös lähes kaikki Puma naistenhajuvedet ovat hyviä.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Käytän aika monen merkkisiä ja erilaisia hajuvesiä fiiliksen mukaan, mutta uusin ihastus on Beyoncen Heat Rush. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Versace Bright Cristal - erittäin nyt kuin mä sain tuoksun kanssa ilmaisen Versace laukun :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Pitkään suosikkini on ollut Kate Mossin Vintage ja tää on jo klassikko mun '' tuoksukokoelmassa ''.
Oon täysin rakastunu myös Beyoncèn Heatiin ja Heat rushiin!
Rakastun hajuvesiin tosi helposti, mutta en hirveesti ostele uusia,
koska jos löydän ihanan tuoksun, tulen käyttämään sitä aina ja ostan
sen aina uudestaan ja uudestaan ja nämä 3 ovat juuri niitä tuoksuja :)
Omistan kyllä muita tuoksuja, joita olen saanut lahjaksi tai ostanut kyllä itsekkin. Versace Bright crystal on huippu nelonen!!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ehdottomasti minulla myös se Christina Aguileran original, ja toinen suosikkini on Ruotsista ostama Sean Johnin Unforginable Woman, harmittaa vain kun en ole Suomesta mistään sitä löytänyt ja alkaa olla lopussa :(