Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Hakuaika alkanut, mihin haette?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ne joilla tämä on nyt edessä :p Mihin meinaatte hakea opiskelemaan? Mihin paikkakunnalle? Stressaatteko jo pääsykokeista, vai yo-kokeista?

Itse ajattelin hakea Tampereelle arkkitehtilinjalle, ja tiedotusoppiin jne.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ite hain myös Tampereelle, ammattikorkeeseen restonimiksi. Ei kyllä vielä pääsykoeet jännitä, mutta lähempänä varmasti.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Haen nykyisen yliopistoni informaatioteknologiseen tiedekuntaan. Tilanteeni siis siinä mielessä erilainen, että olen opiskellut neljä vuotta yliopistossa viestintätieteiden puolella ja valmistun tämän vuoden aikana, jos haluan.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itse haen nyt lukiopohjalta terveydenhoitajaksi Kokkolaan. Vähän kyllä jännittää pääsenkö..

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hain Metropoliaan esittävän taiteen ja elokuvan ja television koulutusohjelmiin :) Eli Helsingissä alkaisi opinnot toivottavasti. En stressaa, koska en vielä edes tiedä pääsenkö :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Haen Tampereelle ja Ouluun lukemaan informaatiotutkimusta ja pariin amk:hon kirjastopuolta ja poriin kulttuurituotantoa ihan huvin vuoksi