Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Inttilesket kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Ylireagoija
  • Aloitettu
Y

Ylireagoija

Vieraileva tähti
Elikkäs: stressaan ja ahdistun nyt jo ajatuksesta että mun poikaystävä lähtis inttiin. Siihen on about 2v vielä enkä tiä miks siitä nyt jo huolehin. Kertokaa inttilesket HYVIÄ kokemuksia siitä kun oma kullannuppu lähti armeijan riveihin. Oon tosi epävarma itestäni ja pelkään myös et mä pilaan sen inttikokemuksen sitte. Oon herkkä ja en tiä miten sit jaksan sen vuoden olla ilman paljoa yhteydenpitoa.. Pelkään varmaan sitä yksinäisyyttä. Ollaan kaukosuhteessa, mutta ollaan yhteydessä melkein 24/7. Onko vinkkejä miten lopettaa sen ajattelu ja stressaaminen, kertokas niitä hyviä puolia siinä.!

R

RUKleski

Vieraileva tähti
Mun poikaystävä on ollut jo lähes vuoden intissä. Tällähetkellä vielä RUK:ssa ja intti muutenkin loppuu vasta kesäkuussa että tässä vielä inttileskeyttä muutama kuukausi jäljellä. Tää aika on kyllä ollut omalla tavalla hieman haastavaa kun ei nähdä niin usein ja aina ei voi intissä olla puhelin kädessä vastailemassa viesteihin. Vapailla ollaan kyllä aina keretty näkeen vaikkakin nyt RUK:n aikana vapaita ollut vaan tyyliin kerran kolmessa viikossa (Muuten intissä kyl ollaan vapailla lähes joka vkloppu mut RUK on vähän asia erikseen).
Mutta ihan turhaan huolehdit asiasta jo nyt jos vielä 2 vuotta aikaa tuohon. Ja positiivisena pidän tässä kokemuksessa sitä että kun nähään ja jutellaan vähemmän niin niistä pienistäkin hetkistä osaa ottaa kaiken irti ja alkaa arvostamaan sitä jutteluaikaa enemmän. Meillä on kyllä suhde mennyt ehkä jopa parempaan suuntaan tän intin aikana. Ja muutenkin mun poikaystävä on muuttunut/kasvanut intin aikana tosi paljon ja oikeen hyvässä mielessä. Ja on hauskaa saada kaikenlaisia inttivideoita ja kuvia snäpissä niiden poikien sekoiluista siellä, tosi jännä ollu nähä että mitä ne siellä oikeen harjottelee. Kyl se vaan on hieno tunne aina kun saa oman sotilaan käymään kotona tai kun ehtii juttelemaan! Tsemppiä sinne kahden vuoden päähän mutta älä ota turhaa stressiä, kaikki etenee omalla painollaan.

K

kouluttaja

Vieraileva tähti
hei tytöt olen vekaranjärvellä toimiva naisluutnantti.voitte olla huoleti koulutan kyllä miehistänne oivia kansalaisia yksikössäni.minä opetan miehenne seisomaan rivissä ja marssimaan .....ja mikä tärkeintä kunnioittamaan naista ;) ......en kuuntele yhdenkään finni naaman pillu/pano juttuja ja jos kuulen määrään heti väistämättä poistumis kieltoa ;)koska sukupuolisieellinen kielenkäyttö ei sovi nuoren varusmiehen suuhun .