Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Iskurepliikit ;)

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Kaikki nyt kertomaan:
millä hauskalla, kuivalla, sydäntä lämmittävällä tai karulla lauseella teitä/ tuttavaanne on tultu iskemään.
Näitä on hauska lukea!

Entä tiedätkö onko jonkun iskurepliikki tehonnut vastapuoleen?
Oletko itse käyttänyt iskulausetta? Jos olet, niin mitä? :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
No jos mä nyt alotan..
Elikkäs, kun olin 15v niin istuttiin kaveriporukan kanssa iltaa puistossa. Lopulta jäin kahestaan erään poitsun kanssa. Oltiin siinä nurmikolla ja kysyin jotain kundilta. Hän ei kuullut, joten toistin kysymäni. Sit tää sano:
"Anteeks, en heti kuullu ku luulin hetken, että oon taivaassa. Oot yhtä kaunis ku taivaan kaunein enkeli."
Oke, nyt tää ei kuulosta kovin ihmeelliseltä kirjotettuna, mutta silloin nuorempana olin iha aaaaw.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
ihan perus sellanen random bussissa: tiesitkö muuten et sul on ihan sikamageen väriset silmät :D aika laimeeta, olis kiva kuulla muitaki mut varattuna se on vähä harvinaisempaa ja poikaystävän kanssa ku liikkuu aika paljo :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
limett,
Joo toi on aika perus. Ku äkkii pitää keksii jotain, enne ku toine karkaa pois. =D Se kyl piristää päivää, jos joku ventovieras kehuu yllättäen.

Mulle tuli kerran baarissa semmone kunnon amis sanoo:
"Käytäksä kuuhousuja?"
Olin sillee mitä ihmettä.. ni se vastas:
"Ku sul on nii hemmetin hyvä perse"

C

Cik

Vieraileva tähti
tää nyt ei ehkä iskurepliikki ole, mutta kuitenkin mies sano "mä en voi luvata sulle punaista tupaa ja perunamaata, mutta rakkauteni voin luvata."

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Tälläisen tarinan kuulin, että erään tytön luokse oli tultu sanomaan näin

"Et oo mikään ruusu, mutta kukkii se perunakin" ;D

Mielestäni jotenkin söpö lause :3 ehkä kuitenkin hieman vitsillä heitetty

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Muahahahahaha, mä kyl antaisin turpaa jos joku mulle noin sanoo xDDD

''No ei ny kirjaimellisesti'' :=)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Crystall sanoi:
No jos mä nyt alotan..
Elikkäs, kun olin 15v niin istuttiin kaveriporukan kanssa iltaa puistossa. Lopulta jäin kahestaan erään poitsun kanssa. Oltiin siinä nurmikolla ja kysyin jotain kundilta. Hän ei kuullut, joten toistin kysymäni. Sit tää sano:
"Anteeks, en heti kuullu ku luulin hetken, että oon taivaassa. Oot yhtä kaunis ku taivaan kaunein enkeli."
Oke, nyt tää ei kuulosta kovin ihmeelliseltä kirjotettuna, mutta silloin nuorempana olin iha aaaaw.
Ihana repla, toi ei kuulosta kovin todelliselta kirjotettuna..

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Gig sanoi:
tää nyt ei ehkä iskurepliikki ole, mutta kuitenkin mies sano "mä en voi luvata sulle punaista tupaa ja perunamaata, mutta rakkauteni voin luvata."
Kivahan toi on :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Nainen sanoi:
Muahahahahaha, mä kyl antaisin turpaa jos joku mulle noin sanoo xDDD

''No ei ny kirjaimellisesti'' :=)

Joo, emmäkää ilahtuis jos joku sanois mulle niin. : DD

V

Vierailija

Vieraileva tähti
pari päivää sitte netissä yks tyttö kommentoi mun kuvaa et: "harmi juttu mun kannalta ku tuollanen kaunis tykkää varmaan vaan jätkistä"
olin ihan otettu, mutta tuli vähän syyllinen olo ku oon hetero : D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
hillomunkki sanoi:
pari päivää sitte netissä yks tyttö kommentoi mun kuvaa et: "harmi juttu mun kannalta ku tuollanen kaunis tykkää varmaan vaan jätkistä"
olin ihan otettu, mutta tuli vähän syyllinen olo ku oon hetero : D
100% heterona kyl voi jäädä aika paljostaki paitsi ;)

A

atsalea

Vieraileva tähti
Mulle sanottiin kerran "sähän oot kivan näkönen ja olonen tytsy, ihme et oot viel vapailla markkinoilla. Sul on kuitenkin miehiä jonoks asti ,niin et mä jään nuolemaan näppejäni, kun myöhästyin siitä jonosta." :)
Tuntu kyl kivalta tuon kuulemisn jälkeen, tosin eipä tapahtunut tuon jälkeen mitään...

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mulle sanottiin kerran että "jos kauneus olisi maitoa,niin sä olisit kokonainen lehmä". Olin sen verran omalaatunen ja hauska repla, että jos en ois ollu varattu niin olisin saattanut puhelinnumeron antaa :) Vaikka onhan toi kyllä tietyllä tapaa myös vähän kyseenalainen, kun kutsuu naista lehmäksi :D Mutta huvittavinta tässä on se, että saman jätkän kaveri koitti mua myöhemmin samana iltana niin kuluneella ja aina yhtä idioottimaisella fraasilla "hyvää kesää, annatko pesää?"

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Poikaystävä saatteli kotiin (eilen illalla siinä puolkymmenen aikoihin ((eli neljä ja puoltuntia sitten?))Pysähdyin siinä sitten puolessavälissä ja katsoin taivaalle, totesin siinä että ompa kaunista ja kauniita tähtiä siihen kultani sitten sanoi ''Löydäksä saman tähden mitä mä katon? ;) '' Oon ollu loppuillan yhtä hymyä, hihi... Ja kiva lukea muidenki kokemuksista.. (vaikka viimevuonna alotettukki tää keskustelu...) :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Tosta Aivolagin tähtijutusta tuli mieleen yks ihana, se meni jotenki näin "sä olit kyllä ehdottomasti koko illan kirkkain valopilkku,ainakin mun silmissä" tosta olin kyllä jo vähän sillee aww :) vaikka ei ollutkaa niinkää iskurepla, mutta kauniisti sanottu silti

V

Vierailija

Vieraileva tähti
suurin osa tääl on kivoja, laitanpa pari järkyn surkeeta..

koulussa :
'hei mää oon uus täällä ja ajattelin et koulun siistein tyyppi esittelis mul vähä paikkoja!'
olin et 'öh jaa no kuka on siistein? mu kyl määki voin esitellä kai..' 'loistavaa, alotaksä vaikka vessasta, voisit istuu lavuaaris'
joo ei ihan näin sitä tyttöö saada. jutelu koskaan enää

toine, parempi oli et
'jos sää oot ku viimeine muffinssi, tappelisin susta loppuun asti'
sit mu poikaystävä tuli siihe nurkan takaa (se oli kuullu) ja oli et
'no tappele'
ja se jätkä lähti. ei tapellu :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Kapakassa:
"Sulla on tosi pehmeen näköset hiukset.." (tuijottelee vähän aikaa silmät kierossa ja puoliks ummessa..) "Tuu munkaa tonne vessaa"
No arvaa meninkö ja kaverit nauraa vieressä. Just tuollasia tulee usein, hauskaa.

Toisessa kapakassa mies tuli viereen tukevassa humalassa:
"Sulla on silmät tosi syvällä!" Putosin ihan täysin ku toinen sanoo tuon pokerilla ja sitten sekin kävi ite nauramaan ja korjasi, että on syvä katse tms.

Suurin osa jäänyt vähän hämärään tuonne rappeutuneen muistin perukoille kun ollut aina vähän humalassa ja sit on niitä perus silmien ja muun kehumisia joita en jaksa ees kummemmin mainita.

K

-kukka

Vieraileva tähti
Poikkiksen kaverit aina vitsailee kaikist iskurepliikeist, täs muutamia niistä, enkä kyl tiiä onko iha iskurepliikeiks tarkotettu :p
" ooksä intialainen, ku sä tanssit ku kameli"
" onks sun vanhemmat pomminpurkajii, ku oot nii räjähtäneen näköne"
eli joo..
mut oma kulta kerran sano et " onko sun vanhempas simpukoita ku oot tollane helmi" :)) se oli aina söpösti sanottu, vaikka tiesinkin kyseisen repliikin :)