Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Joululahja tyttöystävälle

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
17-v tyttöystävälle joululahjaa etsimässä siis :)

Aika epävarma olo tuon lahjan suhteen, tuntuu että mokaan sen helposti.. Tällä hetkellä suunnitelmissa joku suht simppeli rannekoru. Kaikilla on tietysti yksilöllinen maku, mutta jotain tuntumaa haen. Mitäs mieltä tällasesta, tykkäisittekö? http://www.kultajousi.info/images/D26912.jpg

Entä miten korun pituus, pitäiskö mun tietää ranteen paksuus tai vastaavaa..?

Ja muitakin lahjaideoita saa ehdotella, kaikki otetaan ilomielin vastaan!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Jaahas, tuli vahingossa sekä yleiseen keskusteluun, että tänne :< Harvinaisen taitava forumin käyttäjä olen..

V

Vierailija

Vieraileva tähti
No ekaks kannattaa miettiä käyttääkö sun tyttöystävä rannekoruja? Ite en esim. käytä vaikka muuten koruist tykkäänkin. Sit kannattaa vähän pohtii onko koru sen tyylinen mitä tyttöystäväsi yleensä käyttää? Koruja on kiva yhdistellä jos ne sopivat vaatteisiin ja toisiin koruihin. Pituudesta en itseasias osaa sanoo, kun en rannekoruja tosiaan käytä. Mut jos tarve vaatii niin lainaa hetkeksi jotain tyttöystävän rannekorua ;) .

Tyylist sen verran, että en välttämättä ite kauheesti välittäis mut osaan helposti kuvitella erilaisen ihmisen päälle ton, se on niin tapauskohtaista! Ja onneks, sun tyttöystävä on ilahtunut ihan mistä tahansa lahjasta ja naiset yleensä rakastaa koruja, et ei huolta :) .

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Kaikkein tärkeintä on miettii, et millanen tää kyseinen tyttöystävä on, siis että arvostaako se koruja, vai haluisko mieluummin jotain muunlaista? (ite arvostasin tosi paljon esimerkiks levykaupan lahjakorttia) Tää riippuu siis ihan tapauksesta. On tottakai myös ihan ok kysyä, että olisko jonkinlaisia toiveita. Mutta tosiaan, parasta on, kun ostat jotain just tyttöystävälles sopivaa ja ajatuksella valittuu.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
tytöt tykkää aina jostain romantisesta ja yllätyksistä,se olis varmaan tosi iloinen jos viettäisit joulun sen kaa ja sitte yhteiset kivat tekemiset on aina tytön mieleen,kokkaatte vaikk kahestaan ja sitte katotte leffoja :) mutta se on varmasti iloinen kun se saa sulta lahjan,ett annat sille vaikk sen korun

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Turhaan otat paineita tosta lahjasta :) Sun tytt&ouml;yst&auml;v&auml; varmasti arvostaa tota lahjaa ja eik&ouml; se antaminen oo p&auml;&auml;asia ;)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Olen samaa mielt&auml; ett&auml; naiset tykk&auml;&auml;v&auml;t kun saa romanttisen yll&auml;tyksen jouluna kuten ett&auml; viet&auml;t romanttisen joulun h&auml;nen kanssaan koska jouluna ollaan ihmisten kanssa joita rakastaa:) kyll&auml; naiset osaavat arvostaa siit&auml; kun miehet muistavat niit&auml;. Joten korukin on ihan hyv&auml; ratkaisu. &Auml;l&auml; ota turhia paineita asiasta:)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Voin sanoa et sain ex&auml;lt&auml;ni ekan ikin&auml; poikayst&auml;v&auml;n antaman joululahjan, joka oli kaulakoru... enk&auml; ollu kovin innoissani. Koru oli aivan liian massiivinen, eik&auml; yht&auml;&auml;n minun n&auml;k&ouml;iseni. Hinta ei merkkaa mit&auml;&auml;n, jos koru on mieleisen n&auml;k&ouml;inen. Tutki tytt&ouml;yst&auml;v&auml;si koruvalikoimaa ja katso pit&auml;&auml;k&ouml; h&auml;n siroista, v&auml;rikk&auml;ist&auml; vai raskaista koruista, mink&auml; tyyppisist&auml; kuvioista, k&auml;ytt&auml;&auml;k&ouml; h&auml;n rannekoruja vai ei..? Itse en koskaan voinut pit&auml;&auml; rannekoruja, koska minulla on sirommat ranteet kuin jollain lapsilla. Kannattaa siis jotenkin selvitt&auml;&auml; mink&auml; pituisen rannekorun hankkisit. Vaikka sitten vain perus meneek&ouml;-etusormi-peukalo-tytt&ouml;yst&auml;v&auml;n-ranteen-ymp&auml;ri-taktiikalla? Kannattaa mietti&auml; k&auml;ytt&auml;&auml;k&ouml; naisesi enemm&auml;n hopeaa vai kultaa, saako olla nikkeli&auml;? Pit&auml;&auml;k&ouml; h&auml;n riipuksista tai muista koruihin kiinnitett&auml;vist&auml; pienist&auml; esineist&auml;?
Jos et halua v&auml;ltt&auml;m&auml;tt&auml; ostaa korua niin itse arvostin suhteessani omaper&auml;isi&auml; lahjoja. Valokuvista teetetty&auml; mukia tai paitaa jollain persoonallisella tekstill&auml;. Rakkauskirjeen rustaaminen voisi olla my&ouml;s kova sana.. niin harva mies en&auml;&auml; kirjoittaa niit&auml;. Voisit my&ouml;s tehd&auml; ns. "rakkauskuponkeja" johon laittaisit esim. "Annan sinulle hartia hieronnan t&auml;ll&auml; kupongilla." "Menemme ulos sy&ouml;m&auml;&auml;n t&auml;ll&auml; kupongilla." "Suostun suloiseen pari-valokuvaan t&auml;ll&auml; kupongilla." Tuon tyyppisi&auml; juttuja! :) Toivottavasti keksit jotain ihanaa!