Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Jyväskylä!!

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Tämmönen keskustelu jo on, mutta halusin nyt tehdä oman.. Olen siis erittäin paljon vailla uusia kavereita täältä päin, ja toivon että edes joku vastaisi mulle! Kirjoitelkaas vaikka meiliä osoitteeseen: hejejh@gmail.com tai lähetelkää täällä jotain viestiä...

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Oon 22-vuotias. Harrastan tanssia ja käyn salilla. Jyväskylässä asunu sen 6 vuotta :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Oon toi tikru_ mut en pysty kirjautuu jostain syystä... mutta joo, oon 19 vuotias tyttö jaja. Harrastuksiin kuuluu salilla käynti ja liikunta yleensäkkin.. Välillä on kiva käydä viihteellä yms. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Oon toi tikru_ mut en pysty kirjautuu jostain syystä... mutta joo, oon 19 vuotias tyttö jaja. Harrastuksiin kuuluu salilla käynti ja liikunta yleensäkkin.. Välillä on kiva käydä viihteellä yms. :)