Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Jyväskyläläiset HUOM!

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Lähdin monen muunkin tavoin kyselemään että liikkuuko täällä Jyväskyläläisiä? :)

Mikäli siis kaipaat kahvittelu, syöpöttely, leffailu tai vaikkapa shoppailu seuraa niin ilmoita ihmeessä itsestäsi! :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
olen muuttamassa jyväskylään ennen kuin koulut alkaa ja uudet tuttavuudet kelpaa aina :) joten kerrohan itsestäs jotain?

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täällä siis kirjoittelee 24vuotias ja naimisissa oleva neitonen. :) iloinen, mukava, h-tajuinen sekä kaikkien kanssa toimeen tuleva.Koirat lähellä sydäntä, meilläkin niitä on kaksin kappalein! Myös musiikki, kulttuuri, runous yms kiinnostaa.. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itsekkin asun Jyväskylässä ja olisi kiva saada uusia kavereita täältä. :) Olen 19v. tyttö, jos ikäeromme ei haittaa niin olisi kivaa tutustua. :) Ja toki kaikkiin muihinkin. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Vaajakoskella asustelen aviomiehen ja kahden koiran kanssa! :) Voisin veikata, että sä asut jossain päin kaupunkia? :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itse muutan tuohon keskustan naapuriin, tulevan avopuolison kanssa :) ikää 21, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, iloinen, rehellinen. Tykkään eläimistä, eniten kissoista, musiikista, valokuvaamisesta, kirjoitan runoja, keilauksesta, shoppailusta jnejne :p ja tietokoneista tietty kun niitä opiskelemaankin nyt menen :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Taru-Maria; Mistä päin maailmaa muutat tänne? :) Susta siis tulee Datanomi, ilmeisesti? :) Oletko milloin muuttamassa tänne päin? :)

Mä en tiedä näkyykö mulla toi että mulle voisi lähettää yksityisviestejä. Oon kyllä laittanut asetuksiin, että käyttäjät saa laittaa mulle niitä, mutta... :/

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täältä Turun naapurista muutan :) Ja näillä näkymin datanomi juu, lukion kävin ja ammattikorkeaan oon hakenu monta kertaa, mut ei pääse ni ei pääse. Nyt pääsin sinne amikseen ainakin, ja ammattikorkeasta vastausta odotellessa jälleen. Tradenomiksi hain. Ja muutetaan kaiketi tossa elokuun alussa viimeistään, ehkä jo heinäkuun lopulla. :)

ja kyl sulla näkyy toi et voi lähettää yksityisviestejä, täytyykin tarkistaa onks mulla se käytössä :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Teille tulee ihan hyvästi matkaa kun muutatte sieltä suunnalta tänne päin. :) Toivon mukaan ei tuu mitään kulttuuri shokkia :-D Tosin, en usko.

Mäkin hain amikseen tässä yhteishaussa, mutta en päässyt mihkään. Oon siis vuonna 2006 valmistunut ravintolakokiksi, mutta nyt sit hiukka ehkä jo tökkii kyseinen ala :) Ammattikorkeeseenkin hain mutta en mennyt pääsykokeisiin. Mulla kun ei oo minkäänlaista liiketalouden taustaa (jonne siis hain amk.hon) niin en sit uskaltanut lähteä kun hirvitti se opiskelu määrä :D. Ja sitten hain kanssa amk.hon ravintola puolelle, mutta päätin, etten sinne halua mennä koska mua ei enää niin se kiinnosta! Onneksi kuitenkin pääsin töihin ja meinaan nyt täydennyshaussa hakea opiskeleen. :) Matkailu puoli kiinnostaisi, lähinnä matkaopas :)

Ja sullakin näkyy että sulle voi lähettää yksityisviestejä. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täälläki olisi yks jyväskyläläinen vailla uusia kavereita vaikka lenkille? :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Kaikki edellämainittu kuulostaa mukavalta. En tiedä tarkkaan miten tää juttu toimii, mutta olisi mukavaa saada kavereita. Itse olen äiti ja jotenkin ei vain saa niitä kavereita :( Muutettu muualta JKL. Laita viestiä niin lähdetään vaikka kaffeilee

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täytyy ensin saada tää muutto pois alta ni sitten voikin sopia kaffetreffejä :D Menee elokuun puolelle mut ainakin tässä on aikaa hieman vaikka tutustua jos kiinnostaa :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Noni. Ei oo sit hirvee matka keskustaan.
Jos joku haluu lähtee esim kahvittelee nii laittakaa viestiä :) Olisi mukava tutustuu uusii ihmisiin :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Kiva, että täällä on uusia 'kasvoja' jotka kaipaavat myös uusia ihmisiä elämäänsä! :) Kunpa kaikilla meillä olisi rekattu nimimerkki niin olisi varmasti helpompaa vaihtaa yhteystietoja. Minä itse olen mm.ssa Taru-Marialle ja hanimussukalle luovuttanut henk.kohtaisen sposti osoitteeni johon he saavat halutessaan kirjoitella :)

Hitsit kun voisi elokuulle sopia jonkun tapaamisen kaikkien kanssa yhtä aikaa :) Lähinnä sillä elokuulle, että myös Taru-Maria pääsisi mukaan!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Se olisi ihan mukavaa! Kerran olen tätä kautta järkännyt tuollaisen tapaamisen ja se oli ihan mukavaa. Se valitettavasti jäi siihen yhteen kertaan. Turkulaiset.. :D itsehän olen onneksi vain naapurista.