Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Jyväskylämiitti?! :)

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Eli olis kiva saada Jyväskylästä uusia kavereita ja järjestää vaikka joku miitti? Olen itse -92 syntyinen tyttö.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hei, uudet kaverit olis kyllä tervetulleita :) Itse oon 89-syntynyt nainen. Hankin joululomalla myös pienen koiranpennun ja lenkkikaverikin olisi kiva! :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Jos kiinnostaa, niin voidaan vaikka mailailla tässä odotellessa jos tähän ketjuun tulis muitaki osanottajia :) Postia saa laittaa osotteeseen aemelis89@gmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa ! Olen muuttanut vähän aika sitten Jyväskylään, ja uudet tyttökaverit olis kyllä tervetulleita :) Olen itse 90 -syntyinen

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Kyllä minä 90-syntyinen lähtisin ainakin mielelläni vaikka kahvittelemaan =) !

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täälläkin yksi innokas miittailija lisää, olisi tosiaan hauskaa saada uusia tuttavuuksia :)
Ja vm. -90 olen.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itse olen vielä "joululomaa" viettämässä kotipaikkakunnalla töiden parissa ja palailen Jykylään ensi sunnuntaina :) mutta ihan milloin vaan sen jälkeen minulle sopisi =D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi, oisin kans ihan messissä jos vielä kerkiää, parasta olis kasata kiva tyttöporukka kahville, shoppailemaan, lenkille, kuntosalille, juhlimaan... minäkin vuosimallia -92 (ja erit. mielelläni lähden lähden lenkkiseuraksi koiraihmisille (; )

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itsekin olisin kiinnostunut osallistumaan ja muutenkin vaan tutustumaan uusiin ihmisiin, olen itsekin vuonna -92 syntynyt tyttö :).

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heii täähän kuulostaa huipulta ! Jos vielä mukaan mahtuu, ni täällä olis kans yks -92 tyttö tulossa mielellään mukaan :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
heippa!

täällä myös yks viime syksynä jyväskylään muuttanut. uudet tuttavuudet olis kyllä siis tervetulleita :) jos mukaan vaan mahtuu ! :)

saataisiinko kaikille joku sama aika ja päivä sopimaan, jopa ensi viikolla jo, taikka sitä seuraavalla? :)
Ehdotelkaa jotain päiviä..? :)

aluksihan olisi varmaan helpointa mennä ihan vaikkapa kahville :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Miltä ens vkl (lauantai/sunnuntai) tai seuraavalla viikolla keskiviikko (25.pv) tai torstai (26.pv) näyttää tein kalentereissa? :) kahville meno kuulostais mustaki hyvältä :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Käypä mikä päivä tahansa! :) Ei ole tähän tietoon tällä viikolla mitään suunnitelmia, mikä vaan parhaiten muille käy! :)