Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Käsipeli

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mulla on melkee sama, en saa pelkästä yhdynnästä orgasmia, en sitten mitenkään, jos samalla käsin hiplailee klitorista ni sitte kyllä ehkä..
Poikaystäväni tietää tämän, ja tyydyttää aina ensin minut nuolemalla tai uskomattomilla sormillaan ja sitten vasta itsensä. ? Tuntuu se mun hiplaamisesta nauttivanki, yleensä ehdin saamaan monta orgasmia ennenku se tulee sisää.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
voithan samalla hyväillä miestä käsin, ehkä se ei sitten kyllästyttäis. itse ainakin usein teen niin. vaikka mies ei kyllä osoitakaan kyllästymisen merkkejä

V

Vierailija

Vieraileva tähti
No meille on tuo käsipeli tuttua juttua :)
Yhdynnässä olessa koskettelen klitoristani ja silloin yleensä saavutan sen huipun ... :D
On myös taivaallista kun mies sormettaa ja hiplailee..