Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kavereita Helsinki, Espoo alueilta

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Olen 21 vuotias nuori nainen. Asun avomiehen kanssa Helsingissä ja meillä on 2 koiraa. Olisi kivaa saada kavereilta, jotka olisi ikähaarukaltaan 19-27 vuotiaita ja sukupuolella ei ole väliä.

Voisi käydä leffassa, ulkona, kahvilla tai vaikka lenkillä, tai ihan mitä ikinä keksii. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hei!

Olen 20v nainen Helsingistä. Muutin Helsinkiin jonkinaikaa sitten ja kaverini jäi vanhalle paikkakunnalle, joten kavereita kaipailisin tännekkin suunnalle. Itsekin asustelen avomiehen ja muutaman elukan kanssa :)

Jos haluut tutustua,
laita mailia tai lisää vaikka meseen: 91feather@gmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa!

Täälläkin helsinkiläistyttö huhuilee kavereita vapaa-ajanviettoon!
Olen 23-vuotias opiskelija, asun avomiehen kanssa ja opiskelen amk:ssa.
Otahan yhteyttä sähköpostilla, mikäli kiinnostaa :)

lasalmihe@gmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Olen 20-vuotias nainen helsingistä, myöskin avomiehen kanssa asustelen.
kahvittelu ja lenkkiseura kiinnostaisi kyllä :)itsellänikin on ollut aiemmin koira joten myös lenkit koirien kanssa olisi mukavia tai vaan kaffittelu :) meilaile unnukka242@gmail.com

S

Sarpeski

Vieraileva tähti
Heips!

Viestisi on melko vanha, joten mahdatkohan enää edes seurata tätä viestiketjua.
Kuitenkin, olisin kiinnostunut saamaan uusia kavereita/ystäviä pk-seudulta. Olen juuri muuttamassa Espooseen miesystäväni luokse ja haluaisin saada täältä suunnalta kavereita. Olen 19-vuotias ennakkoluuloton ja positiivinen nuori nainen. :)