Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kavereita Joensuusta?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Uusimman cosmon ystävyysjuttu inspiroi minuakin. Joensuussa asuvia? Itse olen 18 vuotias.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi!

Olen myös 18-vuotias, asun noin 45km päässä Joensuusta, mutta ensi vuodeks siirryn kouluun Jns.. :) Minkälaisista asioista oot kiinnostunu?

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täällä myös yksi 25-v Joensuulainen, joka on sitä mieltä ettei ystäviä voi olla liikaa... :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Anonyymi: Aijaa. :) Olet varmaan pidempään sitten siellä asunut? Mitäs sinä opiskelet vai oletko jo töissä? Et ole tainnut rekisteröityä cosmon sivuille? Silloin voisi lähetellä yksityisviestejä :)

A

Aelyn

Vieraileva tähti
Kumpaa anonyymia tarkoitit? :D Minä jälkimmäinen olen tosiaan rekisteröitynyt, mutta kappas kun unohtui kirjautua sisään. ^_^

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Viimeisintä eli nähtävästi sinua siis Aelyn. :) Hehe noo sitä sattuuu... niin kuitenkin kyselin siulta tossa jo aikasemmin jotain. :p

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Olisi kiva kuulla teistä jotain, esim. harrastuksista ja mitä opiskelette tai mitä teette työksenne? :)

A

Aelyn

Vieraileva tähti
Laitoinkin Maryla- sulle privaa, mutta meidän kaikkien pitäs kyllä keksiä joku kommunikointikeino, jos ei halua ihan joka yksityiskohtaa elämästään tänne julkisesti kirjoitella. :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mulla on hassu tilanne, koska opiskelupaikka ei oo varmistunu vielä sieltä mut toivon mukaan sinne tulisin :D En käytä meseä, mut voithan kertoa enemmän itsestäsi vaikka yksityisviestillä tai jotain :eek:

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Joo ei se mese pakollinen oo. :) yksityisviestit toimii hyvin. Miepä kohta kirjottelen sinne päin. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
T_T: En tiedä jumittaako kone mut sulle ei tunnu voivan lähettää yksityisviestiä. Ei sinulla ole sellaista asetusta joka kieltäisi sen? Noh katsotaan kohta uudestaan. :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi!

Täälläkin yksi 18.v. tyttö vailla ystäviä. Osalle olenkin jo kirjoitellut ja laittakaa muutkin privaa:) Asun siis Joensuun lähellä ja ens vuoden opiskelen siellä sosiaali- ja terveysalan viimesen vuoden:p

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heei mieki haluun uusia kamuja! Asun Joensuussa ja yheksäntoista vee :)Just sain lakin ja nyt välivuos odottaa ku en päässy kouluun. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Viimeisnin anonyymi. Olisiko sulla meseä? Sama täällä, sain lakin ja välivuosi tulossa ja Joensuuhun muutan. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
MOI olen 19 vuotta ja asustelen Joensuussa! :D Olisi kiva saada uusia samanhenkisiä kavereita joiden kanssa voisi tehdä kaikkea, shoppailla, kahvitella, harrastaa, bilettää jnejne..