Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Kavereita Kouvolasta ja Kymenlaakson alueelta?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Löytyykö täältä muita suur-kouvolassa asuvia? :) Olis kiva saada uusia ihmisiä piiriin (mihin piiriin... :( ) vanhat naamat kyllästyttää,enkä jaksais roikkua samoissa "kavereissa" enää. Aloittais uuden vuoden uusilla ystävyyksillä. :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hei! Oletko minkä ikäinen olet tai minkä ikäistä seuraa etsit? Kerro hieman lisää itsestäsi. Itse tahtoisin myös kavereita Kouvolasta kun en ole juurikaan päässyt tutustumaan moniinkaan kahden vuoden aikana minkä olen täällä asunut. Olen pari kertaa yrittänyt netissä tutustua mutta jotenkin sitte jäänyt vaan..

V

Vierailija

Vieraileva tähti
täälä ois kans yks kaveria vailla :D kuukauden päästä olis virallisesti muutto kouvolaan enkä tunne sieltä vielä paljon ketään.. minkäs ikäisiä ootte ja minkä ikäisiä kavereita etsitte?

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itekki vasta muuttamassa kouvolan suunnille :D. Viimeistää 1.5 ois muutto todennäkösesti.

Oon 21v ja ettisin suht samaa ikäluokkaa olevii kavereita :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hei minullekki saa laittaa viestiä :) oon siis koht 21 vuotias tyttö Kausalassa asun ja melkee joka päivä tulee kouvolan suunnilla ravattuu :)

S-postia saa siis laittaa: tiukuu@luukku.com

K

kaveria vailla

Vieraileva tähti
Tervehdys kaikille kouvolalaisille!
Vieläkö täällä pyörisi kavereita etsiviä kouvolalaisia? Minä oon 17 vuotias kouvolan suunnilla asuva. Toisinaan kaipaisin kovastikin parempia ystäviä, joiden kanssa vietellä aikaa ihan silloin kun aikaa riittää. Paremmat ystävät jäi opiskelujeni myötä eri paikkakunnalle ja vielä tuntuu olo vähän orvolta, vaikka muutamia kavereita on Kouvolasta kertynytkin. 
Vastailkaa... :) !

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Onpa tänne tullu vastauksia! Oon siis ite aloittaja, ja unohtanu kokonaan tän threadin!
Mut kyllä vieläkin kovasti kaipailen ystäviä, muhun voi tutustuu vaik ensin mailil ja sielt sitten vaikka fbs, ja jos vaikka tapais kasvotustenkin,niin ois parasta! :)
applegun@wippies.fi

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Onko tällä ketjulla vielä lukijoita? :-D
Olisi kiva jos löytyisi valokuvaamisesta ja miksei toki bloggaamisestakin kiinnostuneita  (n. 20v? tai 18+---->) ihmisiä Kouvolan seudulta, jonka kanssa voisi toteuttaa kevyitä valokuvaushommia vaikka päivän asujen ynnä muiden merkeissä? :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mä oisin halukas tutustuu uusiin ihmisiin jos tätä joku joskus vielä lukee! :) oon 22 vuotias tyttö Kouvolasta.
Olisi kiva kahvitella, shoppailla, mennä yksille tai kävelylle. Ihan mitä vaan. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Luetkohan enää ketjua... Olen 21-vuotias tyttö kouvolasta ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Laitatko jotain yhteystietoja tänne ? :)

J

Jossu

Vieraileva tähti
Luetkohan enää ketjua... Olen 21-vuotias tyttö kouvolasta ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Laitatko jotain yhteystietoja tänne ? :)
Heei, täällä yksi Kouvolaan muuttanut. Olen 25 vuotias ja töiden perässä tänne tulin. Jos kiinnostaa, laita minulle sähköpostia: jossuemppu1234(at) gmail.com.

M

Miss19

Vieraileva tähti
Moi, tääl olis uks 13w tyttö naantalista. En oo toi MirandaUusi, vaa me ollaa vaa sen kans kavereit. Mut löytyiskö tääl päi siis jotai tyyppei, olis kiva olla.

Y

Ystäviä vailla

Vieraileva tähti
Täällä olisi myös yksi 24v likka vailla kavereita Kouvolasta! Työn perässä keväällä muutettiin miehen kanssa ja olis kiva saada uusia kamuja.