Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kavereita Porvoo/Hämeenlinna/Pääkaupunkiseutu?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka! Oon 20-vuotias tyttö Porvoosta ja tarkoitus olisi syksyllä/talvella muuttaa Hämeenlinnaan. Näiden vuosien aikana monet kaverit on jääny matkan varrelle ja nyt kaipaisin uusia kavereita bilettämään, leffaan, kahville, lenkille, shoppailemaan yms. Laittakaa sähköpostejanne niin vastailen sitten :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi! Täällä olisi 21-vuotias opiskelijatyttö Hämeenlinnasta. Kirjoittelehan! :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täällä kans yksi 23 v. tyttö Hämeenlinnasta, joka kaipaisi kavereita! :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täällä olisi 21-vuotias tyttö Hämeenlinnasta, joka kaipais uusia tuttavuuksia kenen kanssa puhua asioista kun asioista ja lähteä vaikka kiertään Hml:n baareja sillon tällön. :)

Muutkin kuin alottaja voi laittaa sähköpostia jos tahtoo. :)

piiaah_(at)_gmail.com
(poista alaviivat!)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täältäkin löytyis yksi 2-kymppinen tyttö Hämeenlinnasta, joka kaipailis kavereita. N. puolisen vuotta tullut täällä asusteltua ja nyt ois kiva sitten saada samanikäisiä kavereita tältäki suunnalta :)

jenna.hama (at) gmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täällä on näköjään enemmänkin kavereita kaipaavia :) Itse olen 24-vuotias opiskelijatyttönen ja muutin syksyllä Hämeenlinnaan. En tunne täältä oikein ketään, ja olisi mukava saada uusia kavereita ja vaikka tutustua kaupunkiin yhdessä.

Sähköpostini: vrykolka@luukku.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Oon 24-v. tyttö hämeenlinnasta ja haluaisin kanssa tutustua uusiin kivoihin ihmisiin! baariin, lenkille, muuhun hengailuun :) Mun sähköpostiosoite on zoee87@gmail.com. Kaikki saa kirjoittaa =)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi! Mä oon kans 20v syksyllä Hämeenlinnaan muuttanut tyttö. Olisin kans kavereita vailla :) Kaikki saa ottaa yhteyttä, mutta en oo kiinnostunut ihmisistä, joilla niitä kavereita on jo älyttömästi, eikä oikeesti aikaa uusille. Olis kiva löytää samanhenkistä seuraa eli; eläimistä ja luonnosta pitävää, huumorintajuista, luotettavaa eikä mitään liian "hienohelmaa" :D Olis kiva käydä leffassa, syömässä, baareissa, laivalla, uimassa, lenkillä, shoppailemassa, kesäsin festareilla ja nähdä vaikka maailmaakin :)

jenna_jokinen (at) suomi24.fi