Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Kavereita Turusta?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Olen vasta muuttanut Turkuun poikaystäväni perässä enkä tunne täältä ketään. Kaupunkikin on vieras. Olisi kiva saada seuraa vaikka shoppailemaan, bilettämään tai leffaan :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täällä on yksi o/ Oon ite 20-vuotias likka, asun kyllä Kaarinassa mut Turkuun olis tarkotus muuttaa tässä parin vuoden aikana. Opiskelen kans Turussa. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Muutin kanssa vähän aikaa sitten Turkuun opintojen perässä, joten uudet tuttavuudet olisivat tervetulleita :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hei, muutin myös noin kuukausi sitten Turkuun avomieheni kanssa, ja kaipaan ystävää tai ystäviä! :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa! Minä olen myös muuttanut turkuun vasta syyskuun alussa ja en tunne täältä ketään Paikka on myös minulle vieras. Olisi myös kiva saada seuraa kaupungille olemiseen ja viihteelle ym. juttuihin :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa! Minulla aivan samanlainen tilanne kun sulla! Olisi siis mukava saada uusia tuttavuuksia, kun täältä en tunne ketään :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka!
Oon itse tosin muuttanut juuri Raisioon, ei oikeen tunne täältä ketään niin olisi mukava saada kahvittelu, shoppailu, lenkkeily yms seuraa! Sähköpostia saa laittaa maggis_man@hotmail.com
:)

L

laurray

Vieraileva tähti
Mä en asu Turussa vaikka sieltä olen kotoisin mutta olen siellä maisemanvaihdoksen vuoksi nyt viikon tai pari huomisesta lähtien, jos joku kaipaa seuraa esim. kahville, shoppailemaan tms. niin laittakaa vain emailia ! aika myöhään kysyn mutta nyt vasta tuli mieleen enkä haluaisi neljän seinän sisällä viettää koko aikaa :/ Olen tosiaan 18- vuotias tyttö :)
laura.yliperttula@gmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa! Olen 25-vuotias tyttö ja kaipaisin myös uusia ystäviä Turun seudulta kun monet kaverit ovat täältä muuttaneet toisille paikkakunnille. Jos joku haluaisi tavata niin laittakaa sähköpostia seleniusc@gmail.com :)