Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Kavereita Tuusula, Kerava, Järvenpää, Vantaa?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Tervehdys :)

Niin moni on laittanut tänne uuden cosmon jälkeen kaveri haun, että on munkin pakko :)

Eli etsin uusia kavereita uudenmaan alueelta. Itselläni ei ole kuin muutama ja kaipaisin niin paljon enemmän uusia ihmisiä elämääni. Olen kohta 24 vuotias nainen Tuusulasta.

Jos ketään kiinnostaa pistäkää viestiä. Mitä enemmän sen parempi :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka. :)

Olen kohta 22v. nainen Vantaan Vaaralasta. Haluaisin myös tutustua uusiin ihmisiin. Kavereita minulta löytyy paljon, mutta ystäviä vain muutama. Ja elämän eritilanteet vienneet eri suuntiin. Olisi kiva saada uusia ystäviä. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hei olen kohta 21-vuotias nainen vantaalta, ihan Tuusulan rajalta. Kaipaan itse uusia ystäviä, kun ovat aika moni muuttaneet pois.

Jos msn löytyy, niin osoitteeni on suskiliina@luukku.com ja jos ei ole, niin jutellaan täällä lisää :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka!

Itse olen 19-vuotias nainen Järvenpäästä. Saanko lisätä sinut Supzz meseen? :>

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Sori että vastaan vasta nyt, mutta Mulla ei valitettavasti ole meseä :(

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi!

Itse en ole ihan Tuusulasta, vaan Orimattilasta mutta kaipaan kanssa uusia kavereita elämääni. Olen 22-vuotias nainen ja harrastan lenkkeilyä, uintia ja käyn tanssimassa sambaa :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
lisäätkö mut kaveriksi fb:ssä samuli hirvonen <3 asun tuusulasssa riihikalliossa

V

Vierailija

Vieraileva tähti
oon 22v juuri tännepäin muuttanut ja mut saa kanssa vapaasti lisäillä facebookkiin: Kristina Leppänen ja vantaalta :p (ja sitten yhdellä i:llä, että löytyy oikea tyyppi ;P)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
19 vee avossa elävä tuore j:pääläinen. Saa laittaa yksäriä tai spostia; svastila (a) gmail.com, voin antaa yksärillä vaikka fb:n :)

Kahvittelua tai lenkkiseuraa, iällä ei ole väliä. Mieluiten paikallisiin kivoihin tyttöihin tutustuisin, miesporukassa olen ollut niin pitkään :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täällä 25v järvenpääläinen kaipailisi kavereita. Oma aviomies löytyy ja samoin koira. Seuraa ihan kahville, leffaan, lenkille yms yms yms. Sähköpostia voi laittaa tc_girl86(a)netti.fi

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Päätinpä nostella tätä viestiä. Olen juuri Jpäähän muuttanut 20v neitokainen ja olisi mukava saada täältä päin uusia ystäviä. Voitaisi sopia tapaaminen isommallakin porukalla :) Sähköpostia saa laittaa osoitteeseen snuzzle@hotmail.fi

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Vierailija" time="26.06.2011 klo 08:45 sanoi:
Tervehdys :) Niin moni on laittanut tänne uuden cosmon jälkeen kaveri haun, että on munkin pakko :)  Olen asunut täällä Hyrylässä vähän yli vuoden olisi vaan mukava jos löytäisi saman henkisiä kavereita pyörälen paljon  olen elääkkeellä ja 67 vuotias,sosiaalinen sekä ulospäin suuntautuva. Terveisin Leena Listokorpi Eli etsin uusia kavereita uudenmaan alueelta. Itselläni ei ole kuin muutama ja kaipaisin niin paljon enemmän uusia ihmisiä elämääni. Olen kohta 24 vuotias nainen Tuusulasta. Jos ketään kiinnostaa pistäkää viestiä. Mitä enemmän sen parempi :)