Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

kaverin papereilla baariin...

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
kaveri lainasi papereitaan alaikäiselle, joka jäi kiinni ja poke vei paperit, jotka täytyy hakea poliisilta. mitä seurauksia tästä voi tulla? sekä kaverilleni että tälle alaikäiselle?

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Kun tämä täysi-ikäinen kaverisi hakee papereita poliisilaitokselta, häneltä kysytään että miten paperit ovat päätyneet alaikäisen haltuun.. ja varmaan jotakin valittelee,mutta ei mitään kummempia.. Jos on hyvä selitys niin ei siitä mielestäni mitään tuu kummallekaan.. Mutta tiettyhä siitä voi tulla jotai sakkoo yms.. Ei sille alaikäselle mitään tuu, ku eihän ne poliisit edes tiä sen henkilöllisyyttä =)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
no rikoshan toi on, antaa paperit ala-ikäiselle. Ryöstö se on sille ala-ikäselle jos lainaaja huijaa että paperit vietiin ilman lupaa. Eli jommalle kummalle jokatapauksessa ongelmia? Tuu kirjottaan miten kävi, kiinnostaa tietää miten tollasessa toimitaan, kun omassakin porukassa jotkut alaikäiset lainailee papereita. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
pelottaa miten mun käy, olen itse menossa ensi viikoolla kaverini papereilla sisään

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ei kannata ruveta leikkimään tommosilla asioilla.
Kyllä siellä baareissa kerkee juosta kun on ite täysikänen.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
kunnolla alottelemaaan ja chillisti pääsin sisään! :D ei tullu ongelmiii