Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

kertokaapa ihmeessä

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Onko jotain suosittelemien arvoisia pesuaineita yms.
Mikä on paras shampoo/hoitoaine/pesuaine/..? Miksi?

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Schwartzkopf:in GLISS-tuotteet jättää aina hiukset tuoksuviks ja pehmeiks!!:)

jos on ongelmaa kuivien hiuksien kaa, vältä WWW-shamppoita ja hoitoaineita..! Ainakaan ne ei sovi mulle, eikä monelle muullekkaan.. niitä käyttämällä tulee "hamppuhiukset" .

TÄSSÄ ON MUN MIELIPIDE

V

Vierailija

Vieraileva tähti
XZ shampoot ja hoitoaineet on ihania! Ihana tuoksu ja jättää tukan pehmeeks :)

Ja the body shopilla on aivan mahtavia suihkugeelejä! Mansikka ja love etc putsarit ovat omia suosikkejani. Tokihan hintaa on hiukan enemmän kuin tavallisilla markettiaineilla(joita olen valitettavasti joutunut nyt käyttämään :/) mutta laatu on huipussaan. Ja esim. tuo mansikan tuoksuinen tuoksuu oikeasti mansikalle, ei sellaiselle teollisesti tehdylle hajulle...

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itse tykkään Head&Shouldersista. Sarjasta löytyy monta miellyttävää tuoksua ja tyyppiä, ja etenkin pidän shampoon pehmeästä koostumuksesta vaahdotuksen aikana, samanlaista tuntua ei ole missään muussa shampoossa.

Kasvojen ja vartalon pesuun käytän hajustamatonta Lactoline-pesunestettä, joka soveltuu hyvin myös intiimihygieniaan. Se on mieto ja hellä myös herkälle iholle.