Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Kuinka usein harrastatte seksiä?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
C

Cik

Vieraileva tähti
seurusteltu yli 2 vuotta ja asuttu yhdessä yli vuosi ja vieläkin 4-7 kertaa viikossa. joskus monta kertaa päivässä, joskus maximissaan 2 päivän tauko...

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Felsia sanoi:
Me ei olla mieheni kanssa IKINÄ harrastettu enempää kuin kerran päivässä.. Ei ikinä. Seurusteltu puolitoista vuotta, yhdessä asutaan. Juteltu on asiasta, mies ei kuulemma "pysty" kuin kerran päivässä...? :eek: Kyllä mä ymmärrän, ettei ehkä ihan siinä samalla sekunnilla kun ensimmäinen sessio on ohi, niin voi aloittaa toista sessiota, mutta.. Esimerkiksi mun mielestä ois kauhean kivaa aamuisin ja iltaisin, mutta ei se onnistu. :(
Ohoh! Meillä kyllä mies on sanonut että se vois mielellään touhuilla vaikka semmosen 4-5 kertaakin päivässä.. :D
Kyseistä aktiviteettia tulee kuitenkin syystä tai toisesta harrastettua ihan liian vähän, ehkä 1-5 kertaa viikossa.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Voi olla aikoja kun ei edes muista :eek: Joskus taas joka välissä missä vaan kerkeää! Lomalla on kivaa:) Ei asiasta kannata ottaa mitään "paineta". Sit kun tuntuu siltä. Sitä paitsi jos ei harrasta vähään aikaan homma on vähän jännittävääkin ja tuntuu erilaiselta!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ohoh! Meillä kyllä mies on sanonut että se vois mielellään touhuilla vaikka semmosen 4-5 kertaakin päivässä.. :D
Kyseistä aktiviteettia tulee kuitenkin syystä tai toisesta harrastettua ihan liian vähän, ehkä 1-5 kertaa viikossa.
[/quote]

mullekki kelpais kyl mies joka haluis noin monta kertaa päiväs!! meil on se ehk 1kert viikos ja täst tapellaa aika paljo... :(

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Meillä päin noin 1-3 kertaa viikossa nykyään.. Asutaan erillään mut poikkis tulee kerran viikolla käymään mut sillon usein ite oon tosi väsyny, yritän lähinnä vältellä alotetta:s :D Viikonloppu ollaan poikkiksen pikkusella kämpällä missä ei oo suihkuu muualla kun kerrostalon alakerras niin sinne ei oikeen huvittais lähtee sit pesulle enää.. :S Mut tulee sielläkin harrasteltua sitten, vaikka ei kovin puhdas olo oo sen jälkeen:/ Mut sit jos ollaan porukoilla saunomassa niinkun yleensä viikonloppusin niin siellä sit jonkinnäköistä touhuamista:D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ollaan oltu vajaa vuos yhes, ei olla viel päästy muuttaa yhteen. Alussa suunnilleen joka päivä ja silloin useempia kertoja päivässä. Nyt joku 2-5 kertaa viikossa. Ollaan molemmat töissä niin ei tunnu aikaa jäävän ja illalla kultani on yleensä niin väsy ettei jaksa sitten enää. Itse kyllä haluaisin lähes päivittäin, usein myös enemmän kuin kerran. Viikonloput toki on parempia kun on enemmän aikaa ja pirteyttä. En jaksa yleensä ottaa nokkiin siitä että mut torjutaan vaikka kyllähän se välillä tuntuu kovin pahalta.
Haluaisin enemmän seksiä, mutta toimii se näinkin :) ja onhan se taas kivemman tuntuista kun on muutama päivä välissä. Huono puoli kyllä siinä kun itse olen parhaimmillani toisella sekä kolmannella kerralla :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
ollla oltu iha just 8kk yhes ja alus oli tietty enemmä mut se johtui siitä et nähtiin enemmä. nyt ollu heinäkuusta asti mies armeijassa niin silloinkun sattuu pääsemään vklp lomille niin 2-6krt on varmaan aika realistinen luku.

...nyt ens kerral ku tulee lomille on ollu kii 3vk, että on tässä jo odoteltukii ja viel pitäis viikko jaksaa odottaa, mut onhan se sen arvoista :) ja toi lukumäärä riippuu tosi paljon aina tilanteesta mm. viikonlopun ohjelmista ja jne !

V

Vierailija

Vieraileva tähti
barbiegirl sanoi:
ollla oltu iha just 8kk yhes ja alus oli tietty enemmä mut se johtui siitä et nähtiin enemmä. nyt ollu heinäkuusta asti mies armeijassa niin silloinkun sattuu pääsemään vklp lomille niin 2-6krt on varmaan aika realistinen luku.
miulla sama juttu. yhes ollaa koht oltu 7 kk. kulta o ollu intissä heinäkuust lähtien, jotn joka vkloppu tulee harrastettuu 3-4 kertaa.. tosin vaihtelee kyl aikas paljo toi määrä. :) onneks kullal o joka vkloppu lomat ja eihä tot oo jälel ku enää 8 viikkoo.. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Vasta melkein kaksi kuukautta seurustelua takana. Asumme eri paikkakunnilla, yhdessäoloaika rajoittuu lähinnä viikonloppuihin, jolloin kuumia hetkiä on 2-3 kertaa. Seksimme on todella hyvää ja molempia tyydyttävää, joten olen aivan tyytyväinen tilanteeseen. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Vuoden verran jokapäivä 1-2krt, mut nykyään se 2-4kertaa viikossa, mut joskus noil kerroilla kahesti päivässä. Joskus on iha kiva pitää taukoakin. Niin kerkee panettamaan kunnolla, kun oottaa sitä hetkee.. ;)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
liki kadehdin =)

me näemme vain viikonloppuisin + yks yö viikolla ja sen mukaista menokin on =D en ole kertoja laskenut, mutta tulloin kyllä jokikinen päivä yleinsä. En ole ikinä pakkeja aloitteen tekemisestä saanut, kunhan olen asiani vain tarpeeksi selväksi tehnyt =P joten en tiedä mikä maksimi kyky olis, pitänee testata joskus kun saadaan kämppä vain omaan käyttöön =P
ja aina välillä pystyy heti perään, välillä pitää vähä taukoa pitää, riippuu miten perusteellisesti hommani oon hoitanu =DD
molemmat siis vanhempien helmoissa viikonloput asutaan.

M

M48/N38

Vieraileva tähti
Ollaan yhdessä 11vuotta ja harrastettään Seksiä noin 2-3 kerta päivässä ,harvoin tulee edes yhtä päivää jätettyä väliin .

N

Nainen 69

Vieraileva tähti
5kertaa viikossa riippuu jos useammin panettaa jos ei ole panokaveria niin seksivälineetkin käy