Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Lahtelaisia?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi!

Samaan tapaan kuin nuo muut kaveriporukankokoomiskeskustelut, tahtoisin tietää onko täällä ketään mukavia lahtelaisia tai lähiseudulta, jotka ois innokkaita lähtemään porukalla kahville, leffaan ym.? :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täällä on yksi iittiläinen! :D tosin lahdessä tulee käytyä jonkin verran kun asutaan niin lähellä :) Kaipaisin todella uusia ystäviä, kun täällä en oo niin kauaan asunu ja lahteen muuttoa ollaan mietitty kesän jälkeen joskus ^^

terkuin tiia.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Minkä ikäinen oot ? Unohdin tossa mainita, että itse oon piakkoin 18 ja kutakuinkin samanikäisiin ois mukava tutustua :>

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Tääl ois kans yks 20v heinolasta, kavereita ei voi olla koskaan liikaa :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mua kans kiinnostais saada lisää tuttuja Lahesta. :D Vaikken siellä asukaan tällä hetkellä opiskelujen takia, mutta käyn silti siellä lomilla ja aion joskus kuitenki muuttaa takas. :)

Oon myös 20v. :)

rosenrot91@live.fi on s-posti.

Lisäilkää jos haluatte. :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täälläkin olisi yksi orimattilalainen mut lahdessa käyn töissä ja kaipailisin kanssa uusia kavereita :) olisko teillä mitään s-posteja jota vois vaihtaa ja tutustuu paremmin? :)

-Jansku