Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Lenkkikaveria Kemistä?

• Keskustelun aloittaja daenerys
  • Aloitettu
D

daenerys

Vieraileva tähti
Moi! Olen muuttanut Kemiin vuosi- kohta kaksi aikaa ja kaipailisin tyttökaveria lenkille, kahville, muuten vain vaihtamaan kuulumisia :) Mulla on paljon muualla asuvia kavereita koulusta yms, mutta koulun loputtua olen jäänyt kaipaamaan tyttökaveria jonka kanssa höpötellä niitä näitä :) 

V

Vierailija

Vieraileva tähti
daenerys" time="15.03.2015 klo 01:15 sanoi:
Moi! Olen muuttanut Kemiin vuosi- kohta kaksi aikaa ja kaipailisin tyttökaveria lenkille, kahville, muuten vain vaihtamaan kuulumisia :) Mulla on paljon muualla asuvia kavereita koulusta yms, mutta koulun loputtua olen jäänyt kaipaamaan tyttökaveria jonka kanssa höpötellä niitä näitä :) 

Heei! Mulla on sama ongelma =) mullakin samanlainen keskustelu auki))) Torniossa asuskelen ja muutin n kk sit. Oon 25 v.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka! Vieläkö olisit mahdollisesti yhtä kaveria vailla? Olen 22v ja juuri muuttanut Kemiin. Jos lenkki-/kahvittelu-/hengailuseura kelpaa, niin täällä olis yks innokas tutustumassa! 😊

B

Blueberrypancake

Vieraileva tähti
Hei taas! Onko täällä vielä ketään? Edelleen olis kiva tutustua uusiin ihmisiin!! T: 25 v. Torniosta

M

Minkki

Vieraileva tähti
Mäkin mielellään tutustuisin uusiin ihmisiin täältä päin. Oisko sulla jtn facebookia tai ig tai s-postia? :)

B

Blueberrypancake

Vieraileva tähti
Hei! Minut löytää facesta Elizabeth Romppainen nimellä ! 26 v ☺