Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Mielipiteitä hiusväristä!

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Otsikko ei ehkä ole paras mahdollinen mutta :D

Eli, tällä hetkellä minulla on tämmöiset tummahkon ruskeat hiukset. Tekisi mieli jotenkin uudistua näin kevään kunniaksi ja nyt olen miettinyt että miten värjäisin. Vaihtoehtoina olisi sellainen vaaleahko ruskea tai sitten musta. Mitä mieltä olette? Kumpi olisi teistä nyt parempi vaihtoehto. Mustat hiukset minulla on ollut jo useamman vuoden ja ruskeana ollut muutaman kuukauden.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Näin kun kesää kohti ollaan menossa niin vaalean ruskeat hiukset olisi ehkä mukavampi vaihtoehto. Aurinko kun vaalentaa hiuksia aina hiukan. Ja musta on aina musta. Itse valitsisin tuon vaaleamman värin näin kevääksi ja kesäksi :) Ja sitä vaaleaahan on sitten helppo lähteä tummentamaan jos alkaa kyllästyttämään toisinkuin lähtisi vaalentamaa mustasta.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
jontteri sanoi:
Itse valitsisin tuon vaaleamman värin näin kevääksi ja kesäksi :) Ja sitä vaaleaahan on sitten helppo lähteä tummentamaan jos alkaa kyllästyttämään toisinkuin lähtisi vaalentamaa mustasta.
Samaa mieltä!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
jätä tummaks alta ja sit vaikka vaaaleempaa ruskeeta ja ehkä blondia päältä? :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mä värjäytin tossa tammikuussa pitkään tumman ruskeena olleen tukan vaaleemmaksi ja vähän kupariseksi. Tosi kivaa vaihtelua, mutta nyt ehkä haikailen tummaa takaisin. Tollanen J.Lo toffeetukka olisi tosi makee, mutta musta tuntuu että mun kasvoille noin vaaleet ei vaan käy..