Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Mies etsii naista kuvaajaksi kun ”teen sen” kameran edessä

• Keskustelun aloittaja Hatiypsilon
  • Aloitettu
H

Hatiypsilon

Vieraileva tähti
Olen vähän yli nelikymppinen normaalivartaloinen tai hoikka, isokaluinen mies.

Tarvitsisin itsestäni rohkeita kuvia ja erityisesti videoita eri asennoissa, tilanteissa ja eri kuvakulmista omia ilmoituksiani varten seuranhakusaiteilla ja lähetettäväksi e-mail –vaihdoissa eroottisen materiaalin vaihtoa ja / tai vastaanottoa harrastavien naisten kanssa.

Tarkoituksenani on myöhemmin myös koota kokoelma kuvia ja videoita hosting-palvelun kansioon, jonka linkkiä voin sittemmin lähettää naisille, jotka ”tykkäävät” katsella miehen ns. soolovideoita ja -kuvia: itse puolestani nautin kun saan ”näyttää”.

Kyse olisi kaikenlaisista tavallisista rohkeista kuvista, ja erityisesti siis videoista, joissa ”valmistelen” ja laukean eri asennoissa ja tilanteissa, kuvattuna eri suunnista; seisaalta, makuulta ja istualta; lepotilassa, puolivalmiudessa ja täydessä valmiudessa; kauluspaita päällä avoimena; kylpytakissa, kesällä ehkä aurinkotuolissa ulkona ym, ilman naamioita tai maskeja.

Ei fetishejä eikä erikoisuuksia.

Etsin kuvaajaksi aiheesta kiinnostunutta naista.

Jos nyt Sinä, eroottisesta kuvauksesta kiinnostunut / pitävä nainen luet tämän, niin:

Saat tietysti työstäsi pienen / kohtuullisen taloudellisen palkkion. Paljonko pyytäisit esim. viikonlopun kuvauksista? Entä koko viikon? Yhtenä päivänä ei ehdi kaikkea: tarvitaan perusteellisempi projekti.

Sinun ei tarvitse olla ammattikuvaaja eikä Sinulla tarvitse olla aikaisempaa kokemusta lainkaan.

Sensijaan tärkein elementti on, että toimeksianto on Sinulle mieluisa, ja että nautit sekä saat mielihyvää kuvaamisesta: että Sinua jotenkin lämmittää ja / tai positiivisella tavalla jännittää kuvaustilanteen intiimiys ja ”tuhmuus”, niin että eroottinen virittyneisyys välittyy katsojille itse videoissakin.

Joten kiinnostunutta harrastajaa tai vasta-alkajaa siis lähinnä etsin.

Iälläsi ei ole muuten merkitystä, kunhan olet yli 18-vuotias: voit olla huomattavasti vanhempikin.

Jos haluat ottaa ystävättäriäsi mukaan seuraksi, se käy hyvin. Ja voimme toki ottaa pienen whiskeypaukun tai esim. vähän viiniä ennen aloittamista: minä tarjoan.

Kuvausympäristönä voisi ehkä olla esim. hotelli, vuokramökki tai -huone. Itse tiedän myös yhden hyvän ja kohtuuhintaisen ison hotellin ”lähiulkomailla”, jossa projektin voisi toteuttaa: kerron privana tarkemmin ja lähetän muutaman kuvan sen isoista huoneista ja makuuparvista, jos Sinua kiinnostaa.

Tai voisiko projektin ehkä toteuttaa Sinun luonasi? Itselläni on runsaasti mustaa kangasta, joilla voi peittää seinät niin ettei ympäristöä voi tunnistaa, sekä paljon päiväpeitteitä ym. niin ettei mitään tekstiilejä tarvitse myöhemmin pestä.

Tai ehkä Sinulla on mielessäsi vielä jokin muu?

Mitään seksuaalisia palveluja tai kontaktia en siis tavoittele tällä ilmoituksella - minulla on sitä varten olemassa muita, ”oikeita” deitti-ilmoituksia eri palstoilla - vaan olen nyt ”välillisin” päämäärin liikkeellä.

Saat tietysti alustavasti itsellesikin kopiot kaikesta materiaalista, jotka voit joko pitää tai hävittää mielesi mukaan.

Voit olla missä / mistä vain, koska voin liikkua autollani minne tahansa, eikä pidempikään välimatka siis haittaa.

Muutaman kuvan ja pari kohtalaista videota voin lähettää tai linkittää näytteeksi jos haluat.

Vastaan puhelimeen aina kun olen sellaisessa tilanteessa, että ympärillä ei ole ylimääräisiä kuulijoita ja kun voin puhua vapaasti. Muussa tapauksessa kysyn tekstiviestillä, milloin voin soittaa takaisin molemmille sopivana ajankohtana, jos soitossasi näkyy numero: se voi olla vaikka pre-paidkin.

Ilmoittele itsestäsi:

hatiypsilon@gmail.com

046-627 9241

T. Harri.