Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Mitä 18 vuotta täyttävälle poikaystävälle lahjaksi?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ollaan tosi huonosti osteltu toisillemme lahjoja mut nyt tuntuu siltä etten vaan kehtaa olla muistamatta poikaystävää kun hänestä tulee täysikänen. Tosi kiva jos pystytte suuntaa-antavia neuvoja heittelemään tai vaikka kertoa mitä itse ostitte/teitte. Ei alkoholijuomia, koska itse en pääse ikäni vuoksi vielä ostamaan :)

kiitos !

S

Ssarazz

Vieraileva tähti
VOIKUULE :D mulla ihan sama ongelma vaikka ostanki 17-vee lahjaks (; mää ostan ainaki viinaa ku se täyttää 18 ;P

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Viinaa mä en mielelläni ostas ku poikaystävä juo sitä mun mielestä jo iha tarpeeks muutenki ..

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Voisit ostaa esimerkiksi vaikka jotain vaatteita esimerkiksi boksereita,sukkia,huppareita tms,jotain elektroniikkaa kuten mp3-soittimen,puhelimen,kameran tai hajuveden,deodorantin,suihkugeelin,miesten kosmetiikkaa,zipon tai vaikka liput johonkin konserttiin yms

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Yhdyn Pympen ehdotuksiin! Varsinkin laadukas hajuvesi kuulosti hyvälle.Toivottavasti ostamasi/tekemäsi lahja oli joka tapauksessa onnistunut:)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mä ostin poikaystävälleni 18-vuotis lahjaksi Zippon, johon kaiverrutin sen nimen ja syntymäajan. :) Jos poikaystäväs on tupakoija niin toi on ihan hyvä lahja.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
banskii sanoi:
Mä ostin poikaystävälleni 18-vuotis lahjaksi Zippon, johon kaiverrutin sen nimen ja syntymäajan. :) Jos poikaystäväs on tupakoija niin toi on ihan hyvä lahja.
hahhah ei oo tupakoija, tein semmosesta hommasta lopun :DD Ja poikaystävä on aika yksinkertainen ni ei se käytä hajuvesiä tai helyjä mitää .. Sen takia tää on nii vaikeeta :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
No viet sen vaikka johonkin kivaan paikkaan syömään tai/ja leffaan. Paha ehdottaa mitään hyvää lahjaa kun en tiedä millainen tyyppi kyseessä, sä varmaan itse tiedät paremmin mistä se tykkää ja et mikä ois just sille hyvä lahja:) Kato jos esim. pulju.net löytyy jotain hauskaa:D