Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Mitä ja miten?

• Keskustelun aloittaja jokuvaan
  • Aloitettu
J

jokuvaan

Vieraileva tähti
Eli siis poikaystäväni on nyt käsillään tehnyt minulle hieman kaikkea jo pitkän aikaa. Pari päivää sitten hän tokaisi, että olisi minun vuoroni tehdä sitä. Kun kysyin naureskellen, että mitäköhän hän tällä kertaa haluaa hän vastasi vain, että kyllä sinä tiedät. Mutta siis en tiedä tai siis tiedän noin, mutta miten ja siis häh. Olen täysin uusi tällaisissa tilanteissa ja tämä on ensimmäinen kunnon parisuhteeni joten kaipaan apua nopeasti

K

katriinaveera

Vieraileva tähti
jokuvaan" time="02.06.2015 klo 09:36 sanoi:
Eli siis poikaystäväni on nyt käsillään tehnyt minulle hieman kaikkea jo pitkän aikaa. Pari päivää sitten hän tokaisi, että olisi minun vuoroni tehdä sitä. Kun kysyin naureskellen, että mitäköhän hän tällä kertaa haluaa hän vastasi vain, että kyllä sinä tiedät. Mutta siis en tiedä tai siis tiedän noin, mutta miten ja siis häh. Olen täysin uusi tällaisissa tilanteissa ja tämä on ensimmäinen kunnon parisuhteeni joten kaipaan apua nopeasti

voisitko tarkentaa kiitos

G

giirl

Vieraileva tähti
Et ooo ainu! Mustaki tuntuu etten osaa tehä mitää miehelleni.. enkä kehtais kysyykkää koska tiiän et oon vähä alkeellisempi petipuuhis.. joten neuvoja/vinkkejä kiitos..