Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

mitä teen kun kaks jätkää on kusessa muhun!!!!?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
kaksi jätkää ovat kummatkin kusessa muhun ja toinen niistä jätkistä on minua 2-vuotta nuorempi ja sit se toinen on minun kanssa saman ikäinen.........serustelen se toisen jätkän kanssa joka on saman ikäinen kun mä........ja se toinen jätkä on taas kusessa munhun ja en tiedä kumman niistä otan tai sit en ota kumpakaan...........tämä päätös pitäisi tehdä mahdollisimman nopeasti.................jos en saa päätös tehtyä niin sit en tiedä mitä teen............... ja enkä halua olla kahen jätkän kanssa yhessä...........................

V

Vierailija

Vieraileva tähti
No etkö sä rakasta omaa poikaystävääs vai mitä? Minulle tuossa ei olisi ees mitään pohdittavaa, jos joku toinen poika ihastuisi minuun, sillä haluan olla vain poikaystäväni kanssa eikä muut kiinnosta :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
en mä enää sitä rakasta vaan meille tuli ero äskön..............ja tein mielestäni oikein et jätin sen

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Joopa..
Rakkaus on aika vahva sana, ja vähän tuntuu että sen käyttö kyseisessa tilanteessa on jokseenkin ylitse ampuvaa.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
tuttu kokemus... itse kuitenki valitsin mukavemmat tyypin, enkä tyyppiä, joka kiroili ja haukkui selän takana, mutta oli silti syötävän hyvän näköinen... katso kummalla on enemmän hyviä piirteitä, niin valitsin omani... =)