Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Miten iskeä mies festarilta / keikalta?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Monta kertaa on tullut festareilla ja keikoilla vastaan kiinnostavan näköisiä miehiä, mutta itse on niin ujo, ettei uskalla tehdä aloitetta.

Kuljen tapahtumissa lähes aina miesseurassa, joten eihän minua uskalla kukaan tulla iskemäänkään. Minun siis pitäisi tehdä se itse.

Juttelemaan meneminen tuntuu niin ylivoimaiselta. Mielessä alkavat pyöriä kysymykset - mitä jos se seurusteleekin (mutta tyttöystävä ei vain ole paikalla) ja miten aloittaisin keskustelun.

Nytpä siis kysyn teiltä, millä tavoin te lähtisitte iskemään festareilla / keikalla? Ja jos jollain on kokemusta iskemisestä tai isketyksi tulemisesta tuollaisissa tapahtumissa, niin erittäin mielelläni haluaisin kuulla tarinan. :)