Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

miten saada lisää itsevarmuutta?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
eli kuten otsikko kertoo niin miten saada lisää itsevarmuutta sosiaalisiin tilanteisiin? oon siis ujo ja meen aika usein lukkoon kun pitää puhua ihan vain kahden keskenkin, elikkäs mikä pikaiseksi avuksi

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hmm. En tiedä tuosta "pikaisesta avusta", mutta itsellä on auttanut se että menen mukaan tilanteisiin joista yleensä jänistäisin (bileet joista en tunne ketään, kaverin kautta johonkin kyytiin josta en tunne ketään, uusiin harrastuksiin tms tms). Myös työharjottelu kaupassa auttoi tosi paljon! Kun ihmiset tuli kyselemään asioita ja kiittelivät niin tuli tosi hyvä mieli! Loppuajasta saatoi lörpötellä joidenkin asiakkaiden kanssa ihan muista asioista - ja ihan rennosti :) Tsemppiä!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Painin kans tän saman asian kanssa. Ihmisiin tutustuminen kestää mulla tosi kauan ja ihmettelen vieläkin suuresti sitä, että mulla on poikaystävä. Koulussa en uskalla liittyä keskusteluun muiden luokkalaisten kanssa, välillä saatan sanoa jotain jos ystäväni ovat keskustelussa mukana.

Mut heartshapedin neuvot on varmasti toimivia, pitää vain uskaltaa kokeilla niitä! :--)