Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mun ikäluokkaa olevia tamperelaisia? :)

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täällä nuoremmat manselaiset ovat kunnostautuneet kaveriporukoiden kokoomisessa. Katsoin että jeee mukaan vaan, kunnes tajusin kauhukseni olevani melkein kymmenen vuotta vanhempi. :D

Löytyiskö suurin piirtein kahden- ja kolmenkympin välillä olevista cosmolaisista Tampereelle kaveriporukkaa? Ainakin itsellä vähän tyhjempi elämänvaihe menossa, ja olis kiva käydä vaikka bilettämässä tai kahvilla tai leffassa tai what ever. :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Oon sua pari vuotta nuorempi ja tosiaan uudet kaverit olis tervetulleita.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Tääälä kans parisen vuotta nuorempi ja kyllä joo miksipä ei, kuulostaa hyvältä :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Jee jee, kiva! :) Lisää porukkaa vaan mukaan..voitais vaikka tavata kahveella tai jotain? :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Täälä myös yks, vähän nuorempi, mutta ikää löytyy kuitenkin 23v. :) olis joo kiva nähdä kahvittelun merkeissä :) joko aletaan miettiin päivää vai odotellaanko viä onko muita halukkaita? (ja oon siis se, joka alotti keskustelun 20v.+ tamperelaisia, kiitti vaan vinkistä anile85 ;))

V

Vierailija

Vieraileva tähti
21-vuotias tuleva tamperelainen täällä hei! Olipas kiva ylläri löytää tällainen keskustelu! Olen muuttamassa Tampereelle poikakaverin opiskelujen takia ensi kesänä ja olen saanut jo nyt kehitettyä "vuosisadan kriisin" siitä, etten tunne sieltä ketään... :D Olisi hienoa saada tätä kautta tuttavapiiriin tamperettaria, jotka voisivat mahdollisesti tutustuttaa Tampereeseen ja joiden kanssa voisi myös viettää vapaa-aikaa jatkossa!

Koska asun toistaiseksi vielä muualla, tutustuisin mielelläni teihin alkuun näin netin kautta! Jos on aikaa ja mielenkiintoa, kirjoitelkaahan jotain itsestänne s-postiin: leppisellu@luukku.com :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Elä kriiseile Elsu91, ihan turhaa ;) Kiva et löysit keskustelun! Ja kaikki muutkin tietysti. :) Lisää vaan porukkaa mukaan! :))

Hei mietin että vois perustaa vaikka facebook-ryhmän tälle? Vai olisko helpompaa vaan sopia tapaamisesta täällä palstalla? What do you think? :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Helpommin ehkä käy kun sovitaan tapaamisesta täälä. Jos perustaa facebookiin ryhmän, sen joka sen perustaa tarvii tietää kaikkien nimet että voi lisätä tyypit sinne ja ite en ainakaan tällee täälä halua nimeeni antaa julki :) Eiks je? :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Tässä olis yks 25 vuotias joka kaipaisi iloisia ystävällisiä ja mukavia tyttökavereita ympärilleen joiden kanssa sit kävis kahvilla lenkillä tai muuten iltaa viettämässä. Ja toivottavasti sit ehkä joku sydänystäväkin muodostuisi! Toisinaan tuntuu että on liikaa vaadittu :)

Viestiä vaan niin lähdetään tutustuun!!!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Jee jee, kiva että tää herättää kiinnostusta! :)

Koskas sitten ihmisille kävis nähdä ekaa kertaa? Koitetaan löytää päivä jolloin mahdollisimman moni pääsis paikalle. Miltä näyttää vaikka ens viikonloppu? Vai onko viikolla joku päivä/ilta parempi? Mulle kävis kumpi vaan :) Jospa vaikka johonkin keskustan kahvilaan mentäis?

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hmm ennemmin ehkä joskus viikolla, kun viikonloppuna yleensä on ohjelmaa jo valmiiksi :) Mulla ei oo mitään velvoitteita (ainakaa muistaakseni) joten mikä päivä vaan käy.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
No niin, nyt on ehdotettu ma-to ens viikolla. Käykö muille? Onko joku päivä mikä ei käy jollekin? :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mulle käy todennäkösesti kaikki ja mielellään kuudelta/kuuden jälkeen? :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
No miten olis vaikka ens viikon torstai, 8.3.? Se olis naistenpäiväkin. :D Pääsettekö paikalle vaikka seitsemältä johonkin keskustan kahvilaan? Cafe Europa? Joku muu?

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Jee jee, entäs muut? :)

On se iso..siinä Aleksanterinkadulla. Ainoo että siellä voi olla iltaisin musiikki vähän kovalla juttelun kannalta. Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan! :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Siperian Waynes coffee vois olla kans yks kiva vaihtoehto:) Ei oo ainakaa kauheesti melua.

Tosiaan oon kanssa messissä, jos olen parantunut tästä flunssasta ja jos mulle ei oo järkätty naistenpäivän yllätystä..(aina voi haaveilla:D)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Hmm.. ehkä toi Waynes coffee vois olla parempi, niin ei oo sitten niin kova melu :)