Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

n.17-20v kavereita Helsingistä?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa! Oon piakkoin 18 vuotta täyttävä, Länsi-Suomesta kotoisin oleva tyttö Helsingistä.
En kauheesti viihdy luokkatovereiden seurassa vapaa-ajalla, joten olis kiva löytää jotain samanhenkisiä ihmisiä!
Shoppailu on ok, mut tykkään enemmän sisustusliikkeistä. En myöskään jaksa pilata päivääni sillä, jos paita tahriintuu kaupungilla :) Kylpylöissä on kiva käydä, sillon kun opiskelijabudjetti sen vaan sallii! En kauheesti välitä alkoholista/isoista 10 hengen porukoista. Juon muutamaan kertaan vuodessa pari, ja mieluummin 5 hengen porukka kun kymmenen :)

Laittakaa osotteitanne tähän, jos kiinnostaa, niin voisin lisäillä meseen :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Olen 17-vuotias helsinkiläistyttö, tykkään shoppailusta ja varsinkin sisustusliikkeistä! juon kanssa tosi harvoin ja tykkään pienistä porukoista, mielellään ihan kahdestaan niin onnistuu keskusteleminen paremmin :)
en käytä meseä mutta laita mulle sähköpostia jos haluut jutella, salltve@gmail.com!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
täytän kans ihan just 18 ja oon helsinkiin helmikuussa muuttanut ja frendejä ei kyllä koskaan voi olla liikaa :)
emmä myöskään käytä mesee enää mut saa ottaa yhteyttä serenasarah@luukku.com !