Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

nais seuraa pohjanmaalta?

• Keskustelun aloittaja käyttäjä-4303
  • Aloitettu
K

käyttäjä-4303

Vieraileva tähti
Ensin vähän itsestäni:- olen pitkä hoikka  ̃26v - mielestäni mukava ja ystävällinen- yksinäinen ja herkkä ihminen- rauhallinen , en suutu helpolla - aluksi olen myös hieman varautunut ihmisten suhteen- mielestäni olen järkevä ihminen, ajattelen ennen kuin teen- en ole mikään menevä bileihminen ja nautin rauhallisista koti-illoista,            mutta kyllä mielelläni myös välillä tekisin jotain muutakin jos oikeaa seuraa löytyy!- en juo alkoholia lähes ollenkaan, en silti ole mikään absolutisti- voin kyllä lähteä baariin mukaan yhdelle tai kahdelle, mutta minusta ei ryyppyseuraa saa- olen eläinrakas ja pidän ulkoilusta ja luonnossa olemisestaSitten toivomuksia sinun suhteen:
- rento ja luotettava- olet hauska ja huumorintajuinen, ja saat minut nauramaan- pidät rauhallisista koti-illoista, mutta olet myös sen verran menevä että saat minutkin mukaan koska itse olen niin saamaton lähtemään mihinkään- olet noin 20-28 vuotias alle 70kg