Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Oletko teettänyt useita raskaudenkeskeytyksiä?

• Keskustelun aloittaja käyttäjä-4842
  • Aloitettu
K

käyttäjä-4842

Vieraileva tähti
Hei!
Olemme terveydenhoitajaopiskelijoita ja teemme opinnäytetyötä liittyen toistuviin raskaudenkeskeytyksiin. Olisimme kiitollisia, jos Sinä asian kokeneena kertoisit meille tällä palstalla kokemuksiasi tähän liittyen. Käytämme tietoa ainoastaan opinnäytetyöhömme, ja voit osallistua tunnistamattomana. Kertomalla kokemuksistasi olet mukana tuottamassa uutta ja merkityksellistä tietoa. Jokainen vastaus on tärkeä!
Haluaisimme, että kertoisit meille syistä, joiden uskot vaikuttaneen toistuviin raskaudenkeskeytyksiisi. Voit myös kertoa syistä, joiden tiedät vaikuttaneen läheisesi useisiin raskaudenkeskeytyksiin.
Kiitos vastauksistasi! Terveisin terveydenhoitajaopiskelijat Laurea-ammattikorkeakoulu Tikkurilasta

K

käyttäjä-4842

Vieraileva tähti
abortti 1) olin nuori ja typerä, emme käyttäneet poikaystävän kanssa ehkäisyä. Vuosi oli 2002.

abortti 2) raiskaus, tulin raskaaksi. Vuosi 2006.

Abortti 3) Olin syönyt jälkiehkäisypillerin, olin silti raskaana. Poikamme oli alle vuoden vanha, oma yritys juuri perustettu. Henkisesti raskain.