Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Onko mies kiinnostunut aidosti?

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
En ymmärrä yhtään miehiä minulla on nyt ollut juttua yhden miehen kanssa noin kuukauden ja olemme jo toistemme vanhemmillakin käyneet kyläilemässä. Hän haluaa kyllä nähdä minua aika usein mutta kun olen sanonut että pidän hänestä hän on vaan aina vastannut okei. En tiedä pitäisikö vain unohtaa tämä mies vai jatkaa juttua jossa en todellakaan tiedä missä mennään.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ehkä hän ei oo vielä varma tunteistaan. Jatkakaa vielä :) Kyllä se vastaus häneltä tulee.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ehkä ongelmana on se, että sanoit pitäväsi hänestä. Kuulostaa pahasti samaltsa kuin "ollaan kavereita" lause.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Jotenkin kuullostaa siltä, ettei mies ole nyt varma omista tunteistaan tai sinun tunteistasi häntä kohtaan.

Kysy mieheltä suoraan, mikä askarruttaa niin saat varmasti vastauksen kysymykseesi.

Rohkeasti vain!