Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Pääkaupunkiseudun ihmiset huomio!

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Nuori 20-vuotias nainen etsii itselleen hyviä ystäviä. Itse tykkään hirveästi shoppailla, bloggailla, käydä leffassa, kahvilla, picnicillä, ja vaikkapa seuraa mukaan valokuvaamaan. Aina valmis kokeilemaan uutta! Mukavat tyttöjen illat olisivat tervetulleita tämänkin tyttösen elämään!

Jos kiinnostuit tähän ketjuun vain viestiä, voidaan vaihtaa vaikkama meseosoitteita, jotta päästään tutustumaan!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikkamoi :)

Täällä kirjoittelee myöskin parikymppinen nainen Helsingistä joka on hyvää kaveriporukkaa vailla :) Valokuvaamistakin on tullut harrasteltua ja muutenkin tunnutaan olevan aikalailla samalla aaltopituudella :) Mese/mailiosoitteeni on suvi.anttonen1@luukku.com

Jutskaillaan toki siellä lisää :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moi!
Olen 20-vuotias tyttö Helsingistä ja uusi kaveriporukka olisi tervetullut! Tykkään kans valokuvata, shoppailla ja käydä kahvilla. Myös matkustelu on lähellä sydäntä. mun mese on anskuh90@hotmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
hassua, kuulostat ihan multa! tässäkin 20 vuotias nuori nainen pk seudun lähettyviltä, 15minuutin junamatkan päässä asuva positiivinen ihminen vailla uusia hyviä ystäviä! mulla ei oo meseee ollu varmaa monee vuoteen, mut im gonna do mine again available!!!!! :)
mikä sun msn osote nyt oli? hugs!

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Laittakaa osote facebookkiin hakuun ni löydätte Ilkan, varmaa joku 50v. pervo. Se on sen "sähköposti".

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Liikkuuko täällä ketään vähän vanhempia? Itse olen 23v muuttanut helsinkiin ja vailla uusia tuttavuuksia.

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heipä hei kaikki!

Olen -92 syntynyt joensuulainen ja muuttamassa pk-seudulle loka-marraskuussa. En tunne alueelta ketään ja ihmisiin "etukäteen" tutustuminen olisi iso plussa :) luonnollisesti muuton jälkeen sitten live näkemisiä. Tykkään lenkkeillä ja muuten harrastaa liikuntaa, syödä hyvää ruokaa vaikkapa elokuvaa katsellessa ja pitää hauskaa vaikkapa tanssimalla itsensä väsyksiin yökerhon tanssilattialla. Laittakaapa yksityisviestiä tulemaan niin voidaan sähköpostiosotteita vaihdella!