Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

SignUp Now!
  • Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Pääkaupunkiseudun neidit huomio:)

• Keskustelun aloittaja Vierailija
  • Aloitettu
V

Vierailija

Vieraileva tähti
Sain inspiraatiota tälle viestille uuden Cosmon jutusta,jossa tutustuttiin uusiin ihmisiin Cosmon keskusteluiden kautta,se kuulosti aika jännältä ja kannattavalta:)Olen 21-vuotias tyttö Helsingistä ja etsin mukavia tyttöjä leffa,kahvittelu,shoppailu ja biletysseuraksi. Olen muuttanut Helsinkiin Turusta ja tästä syystä uuden kaupungin ystäväpiiri on vielä suppea.Ottakaa yhteyttä tähän viestiketjuun niin voimme vaihtaa meseä tai facebookkia:)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa!
Täällä myös kirjottelee tyttö Espoosta joka haluaisi uusia tuttavuuksia. :) jos laittelet meseosoittees vaikka ni voidaan kirjotella :)

H

Hannie

Vieraileva tähti
Heippa! :)

Laitoin sulle äsken s-postia nii vastaileppa jos satuit kiinostumaa. :D

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mä luin saman jutun ja samoissa merkeissä eksyin tänne foorumille ! Poikaystävä muutti kuun alus Helsinkiin ja mä vähän niin kuin tulin perässä ja ois kiva saada lisää kavereita täältä päin maailmaa. :) Itsekin oon 21-vuotias. En oikein tota mesee aktiivisesti käytä mutta vois sitä laittaa. Oma sposti/mese on kozier@gmail.com, muutkin voi laittaa viestii :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Mulla iski samanlainen inspiraatio!
Eli ite oon 23 vuotias, alunperin kans muualta. Laittelen sulle facebookkiin vaik viestii :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
moi, näköjään moni muukin on insporoitunut tulla tänne kattelee/kirjottelee kun mä vaan. :D

oon 23v seurusteleva neitonen jos toi jo herättää kiinnostusta niin voi lisäillä hupuliini_@hotmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Itsekin luin kyseisen jutun ja tul heti mieleen,että ihana tapa tavata uusia ystäviä. Olen asunut kuusi vuotta Helsingissä. :)

Oon 23-vuotias avoliitosaa elävä tyttönen. Omistan kaksi koiraa ja työskentelen lähihoitajana vanhusten parissa. Tykkään kahvitella,shoppailla ja bilettää tyttöjen kanssa. Yleensä oon ainut tyttö poikaporukassa baarissa. Omat nykyiset ystävät,kun eivät osaa olla ilman miestään bilettämässä ja kaipaan tyttöporukassa lähtemistä baariin.

S-posti osoite carolina.posio@hotmail.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa tytöt:) Kiitos vastauksistanne,meseni ja siinä samassa sähköpostini on mennyt sekaisin,joten en pysty vastaamaan teille:(
Jos haluatte vielä jutella,niin laittakaa viestiä facebookkiini Karoliina Kipinoinen:)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa Kiitos vastauksestasi:),meseni ja siinä samassa sähköpostini on mennyt sekaisin,joten en pysty vastaamaan teille
Jos haluatte vielä jutella,niin laittakaa viestiä facebookkiini Karoliina Kipinoinen

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Heippa Kiitos vastauksestasi:),meseni ja siinä samassa sähköpostini on mennyt sekaisin,joten en pysty vastaamaan teille
Jos haluatte vielä jutella,niin laittakaa viestiä facebookkiini Karoliina Kipinoinen

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Jos haluatte vielä jutella,niin laittakaa viestiä facebookkiini Karoliina Kipinoine

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Jos haluatte vielä jutella,niin laittakaa viestiä facebookkiini Karoliina Kipinoine

V

Vierailija

Vieraileva tähti

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka! Luin itse saman jutun lehdestä ja kiinnostuin heti. Itsellä kun nuo kaverit tuntuu nykyään olevan hieman vähissä. Kumma miten miehet viekään noi naiset perässään eikä kavereilla enää riitä aika kuin vain niille seurustelukumppaneille :/

Mutta niin, olisi mahtavaa esim. päästä ison tyttöporukan kesken baariin tanssahtelee ja pitämään hauskaa :)

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Moikka,

Täällä on 20-vuotias tyttö Helsingistä :) Olen asustellut täällä parisen vuotta, itse muuttanut tänne pikkukaupungista :) Läheistä ja vakituista kaveripiiriä ei ole päässyt syntymään mutta sellainen olisi kyllä haaveissa :)

suvi.anttonen1@luukku.com

V

Vierailija

Vieraileva tähti
Ja Facebookissa minut löytää nimellä "Suvi Anttonen" jos joku haluaapi lisäillä kaveriksi... niitä voipi olla useampi mutta sellainen brunette parikymppinen :D toivottavasti löydätte :)