Mikä on uutta

Tervetuloa Cosmopolitanin keskusteluihin!

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Voit aloittaa uuden keskustelun siirtymällä valitsemallesi keskustelualueelle ja kirjoittamalla suoraan punaisen vaakapalkin alapuolelle ("Kirjoita viestisi tähän").

Rekisteröi käyttäjätilisi foorumille klikkaamalla tästä!

Paras orgasmi

• Keskustelun aloittaja Nainen 69
  • Aloitettu
N

Nainen 69

Vieraileva tähti
Minä olen saanut parhaan orgasmin kun minua nussi nuori mies hän imi ja nuoli sain peräkkäisiä orgasmeja en ole, koskaan saanut sellaista munaa olen 69v nainen ja tämä nuori ori tyydytti minut täydellisesti nuori muna on rautaa

Tykkäyksiä
0
Всем привет!
В Школе Частных Прорабов Prorab2.ru обучают как сделать правильный монолитный фундамент используя Строительные Нормы и Правила (СНиП), материалы согласно ГОСТу, Технику Безопасности (ТБ) на объекте и технологии для фундаментов с помощью одной из лучших онлайн школ в мире ,а также единственной онлайн школы в России и на просторах бывшего СНГ Вы реально научитесь строить Фундамент за пол цены от рыночной стоимости работ – это не шутка, не розыгрыш и не мечта. Фундамент за 50 процентов – это реальность!
Предлагаю Вашему вниманию великолепный курс.
Только глупый человек пожалеет мелкую сумму денег, и в итоге построит бракострой. Однозначно, всем рекомендую пройти обучение!
На тренинге учат, как заранее предусмотреть и не дать себя обмануть!
Там найдешь ответы на множество тем о фундаментах.
Одна из них:
Особенности фундаментов.
Всем пока